Gjest linneawarp Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Ja, har dere opplevd noe bra i Paris sammen med kjæreste? Jeg vet hvertfall jeg vil besøke Mont Martre, Eiffeltårnet... Evnt om dere vet om det skjer ting i påsken? :D
Gjest MorÅse Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Ja, har dere opplevd noe bra i Paris sammen med kjæreste? Et must er: Jardin Catherine Labouré En ytterst nydelig liten park i et boligstrøk midt i mellom Invalidedomen og Latinerkvartalet! (R. Babylon, Metro Sevres-Babylone) Fullstendig fritt for turister som virrer og vifter rundt med kameraer og som gauler "marvellous" -- nei - her er du gjest, her flanerer parisere fra strøkene rundt, de unge elskende, de unge ekteparene triller rundt med babisene, og de voksne luker i grønsakbedene de har anlagt bort i et hjørne!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 det mest romantiske er nok å ta med kjæresten nedi katakombene...
Nordfra86 Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Dinner-cruise på Seinen Nydelig mat mens man seiler langs Seinen og ser alle kjente bygninger/Eiffeltårnet osv. Må forhåndsbestilles Og hvis dere har veldig god råd anbefales en middag på Le Jules Verne i Eiffeltårnet! Dyrt, men fantastisk mat! Ellers er jo hele Paris ganske romantisk i seg selv God tur
MissStiles Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Tar med meg tipsene. Vi skal til Paris i løpet av våren. Dinner-cruie på Seinen hørtes faktisk veldig hyggelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå