AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Er 19 år og var (er?) forelsket i en jente. Lang historie kort fortalt så er begge litt sjenerte og det stoppet mer eller mindre opp etterhvert. Hun visste at jeg likte henne, er ikke sikker på om hun gjorde det tilbake klarte ikke helt å tolke henne. Og jeg sluttet etterhvert å prøve meg, også mye pågrunn av at jeg er sjenert som sagt, og spesielt ovenfor henne, har ikke problemer med jenter sånn ellers hvis jeg vil. Uansett forrige uke begynte jeg å tenke mye på henne igjen, ja til og med drømte. Nok om det, jeg har bestemt meg for å følge drømmene mine (boskstavelig talt) og prøve meg på nytt. Jeg bare lurer på hvordan dere ville ha reagert? Er sikkert bare unnskyldninger fra min side, men ville dere eventuelt trodd at jeg var/er en liten pyse som måtte bruke flere måneder på å manne meg opp? Eller ville dere kanskje trodd at jeg bare prøver meg på nytt igjen? Og hvis hun(du) eventuelt likte meg, vil det da være sannsynlig at du fortsatt har litt følelser igjen, eller at de kan blomstre opp igjen? For å oppsumere: Burde jeg rett og slett gi opp siden det vil bare bli for kleint (delvis at dete virker som at jeg bruker flere måneder på å manne meg opp som igjen=dårlig selvtillit) eller hadde dere ikke tenkt over det og likt oppmerksomheten? Takk på forhånd
Gjest .-L-. Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Syntes du skal kjøre på. Du er 19 år og lærer enda og hun sitter helt sikkert og lurer på koffor i .... du ikkje har tatt kontakt med henne før. 4
Gjest M0ntriark Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Så lenge hun ikke er i noe forhold, så hvorfor ikke? Du har ingenting å tape.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Syntes du skal kjøre på. Du er 19 år og lærer enda og hun sitter helt sikkert og lurer på koffor i .... du ikkje har tatt kontakt med henne før. Ja lurer på det selv og er egentlig det jeg angrer på, og ikke de gangene jeg var redd for å drite meg ut, eller gjorde andre dumme ting. Men er sikkert bare unnskyldninger fra mins side, så trenger på en måte bekreftelse. For det du sier om at hun sikkert lurer på hvorfor jeg ikke tok kontakt, så er jeg redd for at hun dermed også vil synes at jeg på en måte er tragisk hvis jeg først tør å ta det ekstra steget nå etter lang tid. Så lenge hun ikke er i noe forhold, så hvorfor ikke? Du har ingenting å tape. Jo er vel sant det du sier Selv om det kanskje virker som at jeg har mye å tape nå, så vil det ikke det i ettertid, enten om jeg lykkes eller ikke
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Hvordan kan jeg vite om hun bare ignorerte meg eller var for sjenert evt. lekte kostbar? Husker også at en venninne av henne sa at hun skulle la oss to være i fred, om det var fordi at hun mente det, eller var ironisk -ertet henne- vet jeg ikke. Husker også at i tiden før jeg begynte å tenke mye på henne igjen så møttes blikkene våres hverandre tilfeldig nesten hele tiden, og hver gang vi var i nærheten. Får vel bare finne ut alt sammen på skolen imorgen da, være en mann og gjøre det "naturen" (og jeg) vil.
Gjest Maruwan Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Har ikke lest hva dette handler om, men ihvertfall: Kjør på, det går bra, hvis du vil så.
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Ja lurer på det selv og er egentlig det jeg angrer på, og ikke de gangene jeg var redd for å drite meg ut, eller gjorde andre dumme ting. Fortiden kan man ikkje gjøre så alt for mye med. Man lærer av feilene og går videre Men er sikkert bare unnskyldninger fra mins side, så trenger på en måte bekreftelse. For det du sier om at hun sikkert lurer på hvorfor jeg ikke tok kontakt, så er jeg redd for at hun dermed også vil synes at jeg på en måte er tragisk hvis jeg først tør å ta det ekstra steget nå etter lang tid. Asso, for å være helt ærlig burde du egentlig drite i ka hun syntes . Gjør det du føler for, går det dass så forsetter livet uansett.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Har du kontaktet hun enda? Joda dessverre på grunn av ganske forskjellige timeplaner under og etter skolen så har det ikke blitt så mye, men imorgen skal jeg prøve å satse ekstra hardt som da jeg var nyforelsket. Har også merket nå at jeg av en eller annen grunn også har fått et confident boost så får vel bruke det på en best mulig måte
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Joda dessverre på grunn av ganske forskjellige timeplaner under og etter skolen så har det ikke blitt så mye, men imorgen skal jeg prøve å satse ekstra hardt som da jeg var nyforelsket. Har også merket nå at jeg av en eller annen grunn også har fått et confident boost så får vel bruke det på en best mulig måte Venter i spenning! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Lang historie kort, så dro jeg innom skolen idag bare for å hente noe før jeg kjøpte kreatin, uansett så møtte jeg på henne, og "ba henne ut" på en cafe like i nærheten. Var jo litt koselig da
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Er 19 år og var (er?) forelsket i en jente. Lang historie kort fortalt så er begge litt sjenerte og det stoppet mer eller mindre opp etterhvert. Hun visste at jeg likte henne, er ikke sikker på om hun gjorde det tilbake klarte ikke helt å tolke henne. Og jeg sluttet etterhvert å prøve meg, også mye pågrunn av at jeg er sjenert som sagt, og spesielt ovenfor henne, har ikke problemer med jenter sånn ellers hvis jeg vil. Uansett forrige uke begynte jeg å tenke mye på henne igjen, ja til og med drømte. Nok om det, jeg har bestemt meg for å følge drømmene mine (boskstavelig talt) og prøve meg på nytt. Jeg bare lurer på hvordan dere ville ha reagert? Er sikkert bare unnskyldninger fra min side, men ville dere eventuelt trodd at jeg var/er en liten pyse som måtte bruke flere måneder på å manne meg opp? Eller ville dere kanskje trodd at jeg bare prøver meg på nytt igjen? Og hvis hun(du) eventuelt likte meg, vil det da være sannsynlig at du fortsatt har litt følelser igjen, eller at de kan blomstre opp igjen? For å oppsumere: Burde jeg rett og slett gi opp siden det vil bare bli for kleint (delvis at dete virker som at jeg bruker flere måneder på å manne meg opp som igjen=dårlig selvtillit) eller hadde dere ikke tenkt over det og likt oppmerksomheten? Takk på forhånd Din historie minner meg om en mann jeg flørtet heftig med. Men virket desvere som om han var FOR forelsket til å våge å ta mer initiativ. Selv om jeg tok initiativ flere ganger og viste åpent interesse selv for han. Om han lenge etterpå skulle finne mot og besluttsomhet nok - til å prøve å få til mer kontakt og bli kjent. Så ville jeg ikke mislikt det eller avvist han. Selv om jeg føler mindre for han nå - ettersom han ikke smidde mens jernet var varmt hos meg og min interesse for han - på topp for han. Da døde det litt ut for meg.Mistet håpet.Og med den også interessen. Men han kan fort tenne dette i meg igjen - dersom han NÅ lenge etterpå spiller med mer åpne kort og viser mer ærlig og oppriktig direkte interesse og tar initiativ igjen.... Mulig jeg blir pang forelsket igjen og betatt igjen. Ettersom jeg alltid kommer til å synes han er kjekk og spennende... Dette vil ikke forandre seg.Selv om jeg har mistet troen på - at han noensinne vil gjøre det som trengs selv - for å bli kjent med meg og oppnå mer kontakt... Stå på. Tør du ikke før nå...så si det til henne.Hun blir bare smigret og synes det er SØTT av deg... Og gir deg sikkert en ny sjangse...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Vet at det ikke er mye, men har begynt i det små igjen. Har blant annet begynt å ta følge med hjem og lignende. 1
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Vet at det ikke er mye, men har begynt i det små igjen. Har blant annet begynt å ta følge med hjem og lignende. Høhø, dette kan jo gå veien det
Gjest M0ntriark Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 Nå? Vi "ikke single" er jo spente som bare det vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå