Felicia Skrevet 10. januar 2004 #1 Del Skrevet 10. januar 2004 Min gamle mobiltelefon har "levert inn tøflene", så jeg må ut på markedet etter en ny telefon. Har ikke fulgt helt med i det siste på hva som er bra og ikke så er det noen der ute som har et tips? Jeg har følgende krav til min nyanskaffelse: Må ha Bluetooth GPRSHSCSD dataoverføring Må være synkroniserbar med Outlook (kalender og contacts) Må ha e-postleser Og for min egen underholdningsskyld - MMS og kamera Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. januar 2004 #2 Del Skrevet 10. januar 2004 Sony Ericsson modellene er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2004 Har hørt det ja - er ikke helt fornøyd med menyene på de telefonene, men det er kansje bare en vanesak. Noen spesielle modeller du tenkte på? SE har mange modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis du vil ha Bluetooth, har du vel ikke så mange andre å velge i enn SE? Det er i hvertfall det jeg har hørt. Jeg er nemlig selv på utkikk etter ny mobil, men velger å se det an til den nye T630 er på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis du vil ha Bluetooth' date=' har du vel ikke så mange andre å velge i enn SE? Det er i hvertfall det jeg har hørt.[/quote'] Nokia 6600 bl.a har bluetooth, men jeg syntes selve telefonen blir litt for stor... Er aaaltfor kresen. Jeg har sett en ny telefon som lanseres snart fra SE, Modell Z1010, men denne kommer nok til å koste det hvite utav øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. januar 2004 #6 Del Skrevet 13. januar 2004 Designerne hos Nokia må være konstant fulle, eller rusa på noe annet! På annen måte kan jeg absolutt ikke forstå utviklingen der i gården når det gjelder design. Telefonene blir bare styggere og styggere! Vet du tilfeldigvis noe ang. lanseringsdatoer for de nye telefonene til Sony Ericsson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 13. januar 2004 Nokia tror kansje at 80-tallstrenden som feier over oss nå også gjelder størrelsene på mobilene? Uansett - Jeg har ikke hørt noe mer om lanseringen av T630 enn at det skal skje i løpet av første kvartal i år... Jeg heller mer og mer mot SE's Z600, tror jeg skal ta meg en tur innom en forhandler og se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. januar 2004 #8 Del Skrevet 13. januar 2004 Her er link til Z600 for de som vil se på den. Synes den ser artig ut jeg. > Sony Ericsson Z600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 13. januar 2004 Z600 ser litt morsom ut ja, og ikke minst så virker det til å være en veldig god telefon med alle funksjoner jeg trenger (pluss litt til - noe morro må man vel ha :blunke: ) I et apropos til Nokias håpløse designere, la meg legge inn en link til deres neste telefon, Nokia 7200 Og ja - du ser riktig. Ikke bare er den håpløs, men FLØYEL?!? :o Hvem sa at telefoner skulle ha vegg-til veggteppe?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. januar 2004 #10 Del Skrevet 13. januar 2004 Har lyst på denne tror jeg... men synes liksom 3000 er mye å bruke på en telefon... særlig når mannen har lyst på samme (x2 liksom). :D > Siemens ST60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. januar 2004 #11 Del Skrevet 14. januar 2004 Vel, jeg var fast bestemt på å kjøpe z600 helt til jeg så den live Greit nok at den har fin skjerm og bra tastatur, men den er så tykk og klumpete at det er til å gråte av. Hvis jeg skal ha telefon av den typen man bretter ut, synes jeg Samsungs har de fineste telefonene. Men jeg skal prøve å vente tålmodig på T630, og håpe at min gamle telefon overlever noen måneder til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 14. januar 2004 #12 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har sett en ny telefon som lanseres snart fra SE' date=' Modell Z1010, men denne kommer nok til å koste det hvite utav øyet...[/quote'] Noen som vet sånn cirka når den kommer og til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. januar 2004 #13 Del Skrevet 14. januar 2004 Her står det noe: > Sony Ericsson Z1010 Eller du kan høre her: > www.sonyericsson.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 14. januar 2004 Den ble lansert allerede for snart ett år siden, men vet ikke når den kommer i salg. Det er SE's første 3G-telefon tror jeg. De nøler kansje med å legge den ut for salg den siden vi strengt tatt ennå ikke har et 3G nett...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå