Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggdonasjon er eneste mulighet for meg og min samboer da jeg i en alder av 33 allerede er i overgangsalderen... Jeg ønsker nå å komme i kontakt med deg som er i samme situasjon som meg og som kanskje har kommet i gang med prosesse? Hvilke klinikker er mest benyttet? Hvordan går en frem? Alle erfaringer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sikkert vet er ikke eggdonasjon lov i Norge. Jeg vet at de fleste nordmenn velger Finland for eggdonasjon, mye på grunn av kvalitet. Rimeligere alternativer finnes enda lengre øst, men reisen og kommunikasjonen er desto vanskeligere.

Noen praktisk erfaring har jeg dessverre ikke, men jeg ser at det finnes gode underforum for dette på 1-2 av de største prøverforumene i Norge, jeg hadde snoket litt rundt her.

Ellers er jeg selv i en situasjon der eggdonasjon sannsynligvis er eneste løsning. Men for meg er det fortsatt en så fjern tanke at jeg trenger å tenke meg om noen ganger. Mannen vil heller adoptere enn å bruke sin sperm og en annen sitt egg. Men jeg følger gjerne med på de tilbakemeldingene du får her, slik at jeg får bedre oversikt over alternativene.

Skrevet

Jeg har heller ikke noen erfaringer med eggdonasjon, men vet at det er en del som velger AVA Peter i St. Petersburg og Ava-Tampere.

På Ønskebarn har de et lite forum for eggdonasjon , der er det mange jenter/damer som sikkert kan hjelpe mer enn meg :)

Skrevet

Takk for svar. Flere tips og/eller erfaringer mottas. Jeg og mammen melder oss inn i Ønskebarn, for ser ut til å være mye nyttig info der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...