AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg klør mye i hodebunnen, og er litt rød noen steder, ikke flass men tror hodebunnen er tørr. Mister mye hår, har vært til lege for dette og hun så nøye i hodebunnen min, så tror ikke jeg har noen hodebunn sykdom. Noen som har en shampo å anbefale for en slik hodebunn? Har brukt SP balance scalp en stund, den var bra, men føles som håret mitt har blitt imun mot virkningen nå..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 BiO+ eller Johm Masters organics, Zink and sage. Få en god klipp, jeg røyter mye mer når håret er slitt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 på apoteket kan du spørre. dem har en liten hvit flaske med hvit og gul etikett, og fargen på shampoen er lyse rød og litt seig. den skal være super. husker ikke hva den heter. kjøpte den til en i familien en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med Philip Kingsley's flaky itchy scalp shampoo mot rød/rosa, irritert hodebunn som klør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå