Gjest SummerJudith Skrevet 1. mars 2012 #21 Skrevet 1. mars 2012 Hufsa er fullstending grusom! Men jeg synes faktisk at Hattifnattene var værre! Fremdeles sliter jeg med å gå på do om natta fordi jeg er sikker på at de gjemmer seg bak doen min Hattifnattene ja :D de er jo bare søte spørr du meg x) hahah xD uff da
Pixie Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Jeg sluttet å få mareritt av Hufsa da jeg var liten jeg. Greit nok at hun var skummel da, men nå??
Gjest Koala Lompa Skrevet 5. mars 2012 #23 Skrevet 5. mars 2012 Fit** mi heter Hufsa, så jeg er godt over gjennomsnittet glad i hufsa. Favoritten min i mumidalen, sammen med stinky Nåja,det er bedre å kalle den Hufsa enn Stinky iallefall.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Nåja,det er bedre å kalle den Hufsa enn Stinky iallefall. eg sluttet å få mareritt av Hufsa da jeg var liten jeg. Greit nok at hun var skummel da, men nå?? ENIG!
Pixie Skrevet 5. mars 2012 #26 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Nåja,det er bedre å kalle den Hufsa enn Stinky iallefall. Jeg tror hun kaller Hufsas nabo for Stinky :D Hvis ikke bør hun absolutt begynne med det! Endret 5. mars 2012 av Pixie
Gjest Koala Lompa Skrevet 5. mars 2012 #27 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tror hun kaller Hufsas nabo for Stinky :D Hvis ikke bør hun absolutt begynne med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå