Gå til innhold

Jeg har veldig lyst på et mulattbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på et vakkert mulattbarn, men jeg har ingen afro-mann "for hånden." Er det umoralsk å finne en african ONS på et eller annet afrikansk utested?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror du kan klare å oppdra ungen helt alene er det ikke så galt.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg har så lyst på et vakkert mulattbarn, men jeg har ingen afro-mann "for hånden." Er det umoralsk å finne en african ONS på et eller annet afrikansk utested?

vil du nå virkelig lage et barn på den måten? Er jo umoralsk å lure mannen for det første og egoistisk ovenfor ungen.

Endret av BettyBoop
Skrevet

Bruk stork klinikken i dk, og importer fra en am . genbank. Da reduserer du faren for kjønnssykdommer og HIV..

Og, du sparer ett annet menneske for noe det kanskje ikke vil... Å bli pappa...

• Liker 3
Skrevet

Kan jo se om du finner en tilsalgs på ebay.

• Liker 1
Skrevet

HERREGUUD.

Jeg er mulattbarn selv, og takler ikke norske damer som løper rundt og har seg med svarte menn bare fordi de vil ha "en søt mulattbaby"..

Ja, det er umoralskt å ha en ONS bare for at du skal få en mulattbaby.. Jeg tror også det er best for barnet å kunne ha kontakt med sin afrikanske/svarte side, ikke bare sin hvite familie.. det har med identitet å gjøre, å kunne kjenne seg igjen i noen. Så tenk deg litt om, vær så snill. Ikke bare på deg selv og hva DU ønsker, men på barnet også..

• Liker 2
Skrevet (endret)

HERREGUUD.

Jeg er mulattbarn selv, og takler ikke norske damer som løper rundt og har seg med svarte menn bare fordi de vil ha "en søt mulattbaby"..

Ja, det er umoralskt å ha en ONS bare for at du skal få en mulattbaby.. Jeg tror også det er best for barnet å kunne ha kontakt med sin afrikanske/svarte side, ikke bare sin hvite familie.. det har med identitet å gjøre, å kunne kjenne seg igjen i noen. Så tenk deg litt om, vær så snill. Ikke bare på deg selv og hva DU ønsker, men på barnet også..

Mannen min er afrikaner, så jeg er jo " i miljøet", og disse kvinnfolka er det, desverre, mange av..de gir jamt faen i selve gubben, så lenge de får de fne blandingskidsa de har lyst på.

Jeg liker det særdeles lite. Like lite som kvinnfolk som er gift med afrikanere, men ikke engang aner hva slags stamme han tilhører. Skulle tro at det var litt viktig info, med f.eks det å lære barnet om sin forhistorie senere..

Endret av Binta Ba
Skrevet

Jorra...:klaske:

Hva om du får et STYGT mulattbarn da? De finnes de og :ler2:

• Liker 3
Skrevet

Kunne selv ha tenkt meg ons med en neger.....hvor finner man dem ?

Gjest amazing
Skrevet

Er det mulig sier jeg.. har alltid trodd at man først fant en mann man likte og som man ønsket å dele livet med og som man så for seg som far til sine barn. Men der tok jeg visst feil. Når jeg leser tråder som dette så skjønner jeg hvorfor noen har det synet på alenemødre som de har.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det litt rasistisk å foretrekke en annen hudfarge fremfor en annen?

Du ønsker deg altså mokkabarn fremfor hvitnisser?

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for stigmatiserende og krenkende spekulasjoner.

Spørsmål til moderering tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Hvor tror du? Nivået på kg bare øker og øker.

Skrevet

I oslo! Særlig blant taxisjofører

• Liker 2
Skrevet

Hadde det blitt reagert så mye på dette innspillet, vis det var ei dame som skrev at hun kunne tenkt seg et vakkert, lyshåret, nordisk barn?

For det er da helt normalt å ville ha?

De fleste av oss velger en partner med et utseende vi liker, og avkom er vel en av årsakene??

Noen syns blandingsbarn er penest, og vis de ikke vil leve med en mann av noen farge, så kan de vel for såvidt gå rett på sak?

Sperm er sperm.

Men alle barn trenger en identitet og noen å identifisere seg med, spesielt de som skiller seg ut vil ha glede av begge foreldre til stede i livet sitt..

Skrevet

Hadde det blitt reagert så mye på dette innspillet, vis det var ei dame som skrev at hun kunne tenkt seg et vakkert, lyshåret, nordisk barn?

For det er da helt normalt å ville ha?

De fleste av oss velger en partner med et utseende vi liker, og avkom er vel en av årsakene??

Noen syns blandingsbarn er penest, og vis de ikke vil leve med en mann av noen farge, så kan de vel for såvidt gå rett på sak?

Sperm er sperm.

Men alle barn trenger en identitet og noen å identifisere seg med, spesielt de som skiller seg ut vil ha glede av begge foreldre til stede i livet sitt..

Ja, det hadde blitt reagert like mye!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan finne på å spøke om at jeg må finne meg en mørk mann, fordi jeg har så lyst på en liten søt mulattbaby. Mange mulatter er jo helt hinsides søte og vakre, og jeg har alltid vært litt misunnelig på dem som har en fin gyllenfarge i huden uten å måtte sole seg så sabla mye først.

Men man må kunne se forskjell på flåsete spøker og virkeligheten. Man velger da ikke kjæreste eller far til sitt barn etter hudfarge, og babyens utseende bør ikke ha noe å si for hvorvidt man ønsker barn eller ikke. Babyer er små mennesker, og ikke design-objekter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...