Gå til innhold

Strømper...hvilken farge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge på strømpene er det mest vanlig å bruke?

Jeg heller litt til å bruke hudfarge, siden jeg ikke er veldig glad i hvitaktige. Blir det helt feil :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudfarget er pent, gjerne med hvit blondekant øverst (dersom du skal ha strømper/stayups og ikke strømpebukse).

Skrevet

Jeg skal ha hudfarga.

De jeg skal ha på meg er så tynne at det ser nesten ikke ut som om du har på deg noenting.

:D :D

Skrevet

Jeg hadde hvite stay-up strømper, syntes liksom det var tingen på en slik dag jeg...

Skrevet

Jeg hadde hvite. Hun frisørdama sa at strømpene skulle være samme nyanse som skoene.

Skrevet

Det passer fint hvis det skal være samme nyanse på sko og strømper, jeg skal ha gjennomsiktige askepott sko.

:D :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Det passer fint hvis det skal være samme nyanse på sko og strømper, jeg skal ha gjennomsiktige askepott sko.

:D  :D

Har du ett bilde av de skoene?

Jeg har også lyst til å ha gjennomsiktige askepott sko, men har ikke funnet noen jeg liker enda.

Skrevet
Jeg hadde hvite stay-up strømper, syntes liksom det var tingen på en slik dag jeg...

:enig:

Skrevet

jeg skal ha hvite stay ups,passer til undertøyet

Skrevet
Har du ett bilde av de skoene?

Jeg har også lyst til å ha gjennomsiktige askepott sko, men har ikke funnet noen jeg liker enda.

www.bridalshoes.com har mange flotte sko!

Skrevet

Jeg skal ha hudfargede knestrømper.

Syns ikke hvite strømper er pent i det hele tatt.....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hva med hudfargede stayups? Jeg synes knestrømper "deler" av beinet under kneet og får hvemsomhelst til å se ut som ei gammal tante... Ikke for å være ekkel altså ;)

Skrevet

Ingen som skal titte under kjolen min allikevel, og jeg tar dem selvfølgelig av meg før bryllupsnatten setter inn.... :kul:

Skrevet

Jeg tror nok at jeg skal ha hudfargede stay-up`s, hvite strømper gikk jeg nok i da jeg var under 10 og danset (trodde jeg) ballet.

Strømpebukser går ikke, de klør jeg at.

Ser ikke bra ut med en brud som klør seg på rompa hele tiden :roll:

Skrevet

Jeg skal ha stay up enten hudfarget eller i samme farge som undertøyet som blir hvitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...