AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Sønnen vår er akkurat blitt 1 år nå. Det er flott vær om dagen og vi tenker på våren/sommeren... Da trenger junior en sykkel. Er det noen som har kjøpt trehjulsykkel på Biltema? Han skal jo ikke bruke den så lenge, så kanskje det holder med en billig derfra? Tenker på DENNE
TheHairyToothfairy Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Skal den brukes ute eller inne?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Skal den brukes ute eller inne? ute! TS
TheHairyToothfairy Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 da ville jeg sett etter noe annet. ruster ganske fort, og hjulene er mild tortur fordi det rister såpass om du ikke kun bruker den på gress.
lille katt Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 da ville jeg sett etter noe annet. ruster ganske fort, og hjulene er mild tortur fordi det rister såpass om du ikke kun bruker den på gress. Har du prøvd den? Vi har den klassiske DBS Bambo, og kjøpte den på tilbud til samme pris. Den har god kvalitet og varer i mange år og til mange barn, så det er en god investering. Når det er sagt så skrangler den også ganske godt på asfalten. Det er jo ikke akkurat lufthjul eller fjæring på disse syklene...
Susan Sto Helit Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Hadde heller kjøpt en brukt DBS... Vi har en som vi arvet. Den var brukt til ett barn før vårt, og står nå klar til vårt andre barn. Sånne plasthjul holder som regel ikke gjennom en sesong engang.
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Har du prøvd den? Yep, har prøvd den - gikk på skroten etter et halvt år.Nå er det jo en veldig billig sykkel, for all del - men jeg misliker egentlig sterkt slike varer som nettopp er billige for at folk skal kjøpe nytt etterhvert.
liv Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Anbefaller en med belte om den lille ikke er veldig stødig... Og stang bak. Gjerne en som kan justeres litt for den blir sikkert brukt neste sommer også
la Flaca Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 5,3 kg er mye, viktig kjøpe en lett sykkel!
Ulrikke Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Jeg ville heller lagt på en hundrelapp ekstra og kjøpt denne... http://www.xxl.no/sykkel/sykler/barnesykler-2-8-aar/bambo-tippo-blaa-trehjulssykkel-1009946 Når det er sagt, så skal ettåringen være lang for å nå ned til pedalene på trehjulssykler! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå