Gå til innhold

Trehjulssykkel fra Biltema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er akkurat blitt 1 år nå. Det er flott vær om dagen og vi tenker på våren/sommeren... Da trenger junior en sykkel. Er det noen som har kjøpt trehjulsykkel på Biltema? Han skal jo ikke bruke den så lenge, så kanskje det holder med en billig derfra? Tenker på DENNE :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal den brukes ute eller inne?

Skrevet

Skal den brukes ute eller inne?

ute!

TS

Skrevet

da ville jeg sett etter noe annet. ruster ganske fort, og hjulene er mild tortur fordi det rister såpass om du ikke kun bruker den på gress.

Skrevet

da ville jeg sett etter noe annet. ruster ganske fort, og hjulene er mild tortur fordi det rister såpass om du ikke kun bruker den på gress.

Har du prøvd den?

Vi har den klassiske DBS Bambo, og kjøpte den på tilbud til samme pris. Den har god kvalitet og varer i mange år og til mange barn, så det er en god investering. Når det er sagt så skrangler den også ganske godt på asfalten. Det er jo ikke akkurat lufthjul eller fjæring på disse syklene...

Skrevet

Hadde heller kjøpt en brukt DBS... Vi har en som vi arvet. Den var brukt til ett barn før vårt, og står nå klar til vårt andre barn.

Sånne plasthjul holder som regel ikke gjennom en sesong engang.

Skrevet

Har du prøvd den?

Yep, har prøvd den - gikk på skroten etter et halvt år.Nå er det jo en veldig billig sykkel, for all del - men jeg misliker egentlig sterkt slike varer som nettopp er billige for at folk skal kjøpe nytt etterhvert.

Skrevet

Anbefaller en med belte om den lille ikke er veldig stødig... Og stang bak. Gjerne en som kan justeres litt for den blir sikkert brukt neste sommer også ;)

Skrevet

5,3 kg er mye, viktig kjøpe en lett sykkel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...