Gjest hopp12 Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei! Jeg har kjøpt "Ripped in 30 days" og nå lurer jeg på om dere har prøvd det. Om det funker på dere. Har dere gått ned? Mistet dere fettprosent på kroppen? Trenger motivasjon for det er hard :o
Usikker23 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Hei Jeg har laste den ned, tenkte å først da 30 days shred før jeg begynte på denne Håper på gode resultater
lilletuss87 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 jeg trener nå 30 days shred nå, første dagen på level 2 i dag. og jeg føler at jeg har blitt strammere hvartfall Nå har ikke vi badevekt hjemme så jeg får ikke veiet meg i kg, men føler at kroppen strammer seg, og det er mitt mål med treninga hvartfall. bare å stå på det og lykke til!!
Dragonfly84 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 30 day shred funker bra, og ripped in 30 ser hardere ut (har begge men har ikke begynt på ripped enda), så den virker helt sikkert, den også Jeg gikk ned og ble sterkere da jeg brukte 30 day shred hvert fall
Usikker23 Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 30 day shred funker bra, og ripped in 30 ser hardere ut (har begge men har ikke begynt på ripped enda), så den virker helt sikkert, den også Jeg gikk ned og ble sterkere da jeg brukte 30 day shred hvert fall Hvor mye gikk du ned på 30 days shred?
Rainbow Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har også brukt 30 day shred, og gikk ned 4.5 kilo med det. (Og bedre kosthold). Brukte to mnd på det, da. (trente annenhver dag) Skal prøve meg på Ripped in 30 når jeg er ferdig med det treningsopplegget jeg driver med nå!
Usikker23 Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har også brukt 30 day shred, og gikk ned 4.5 kilo med det. (Og bedre kosthold). Brukte to mnd på det, da. (trente annenhver dag) Skal prøve meg på Ripped in 30 når jeg er ferdig med det treningsopplegget jeg driver med nå! Det er jo kjempe bra da
Dragonfly84 Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Hvor mye gikk du ned på 30 days shred? Hmm, jeg husker ikke helt, men kanskje et par kilo? Jeg tok den over litt lenger tid enn en måned, da, og ikke hver dag. Da hadde jeg blitt altfor støl!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Jeg er på økt 5 på Level 2 på Ripped i dag (tar 6 økter på hver Level), og har sålangt gått ned 1,5 kg. Merker godt a tjeg er blitt sterkere, og klarer øvelser jeg ikke klarte før. Tok "30 days Shred" først, og gikk ned 3,5 på den. Synes Ripped er myye hardere enn Shred`en, og er veldig glad jeg tok Shreden først
Rainbow Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Åpner denne igjen, jeg! Noen som trener "Ripped in 30" som kan si noe om hvordan det føles etter hvert? Jeg har tatt tre dager på rad av Week 1 nå, og syns det går ganske greit, klarer stort sett å ta "bad ass"-versjonen. Men det jeg lurer mest på er hvor mange dager dere tar på hvert nivå? Sånn som jeg har forstått det legges det opp til én uke på hver inkludert 1-2 dagers pause, så da tenkte jeg å ta seks dager trening før jeg går til ny uke. Da jeg tok "30 day shred" i høst gjorde jeg det ca annenhver dag, men noen ganger to dager fri, andre dager to dager trening. Blir nok mer enn to dager mellom noen ganger pga annen trening og hviledag, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå