Gå til innhold

Er det karma som kommer og biter meg i r*va?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er merkelig... Og jeg beklager, men jeg føler jeg må holde meg anonym i alle fall til å begynne med...

Har aldri trodd på karma og sånt før, men nå er jeg neimen ikke sikker!

For omtrent to år siden ble jeg singel, og siden bruddet har det vært noen flørter som det bare ikke har blitt noe mer med.

Det som har skjedd i de aller fleste tilfellene er at jeg har gitt mye av meg selv, og ting har gått bra, helt til angsten har tatt overhånd, katastrofetankene har meldt sin ankomst og jeg har forduftet med halen mellom bena som en annen premieidiot. Har ikke turt å ta det opp med vedkommende, for jeg har vært så redd for å få bekreftet at mine teorier har vært riktige. Antageligvis har stakkarene blitt sittende igjen med ubesvarte spørsmål, og det er jeg lei meg for...

Nå i vinter, før jul falt jeg så på trynet for en fyr. Jeg tror det er på grensen til forelskelse, alt har gått så bra, og jeg har for første gang følt meg tøff i en sånn setting. Følt at det her skal ikke angsten min få ødelegge, nå skal jeg holde meg i skinnet og bli til jeg får beskjed om å gå... 

Men sånn helt plutselig blir mannen fjern. Tar ikke kontakt like ofte som før og er på langt nær like ivrig som han var til å begynne med. Egentlig er jeg knust, samtidig som jeg prøver å ikke være det, for han har jo ikke offisielt avvist meg, men jeg føler likevel at han sakte men sikkert sklir fra meg.

Og midt oppi dette, mens jeg lar tankene løpe løpsk og prøver å finne ut av hva som kan ha gått galt får jeg plutselig henvendelser fra mer eller mindre samtlige av de jeg en gang i tiden har dumpet, eller gått fra eller hva man skal kalle det... Som en påminnelse... Selv flørter jeg her dumpet FØR forholdet jeg var i startet, og dette er snakk om 6-7 år siden...

Er det virkelig den berømte karma som kommer og gir meg en smak av min egen medisin? I så fall smaker det helt jævlig!!! 

Lurer sånn på hva jeg skal gjøre nå... Lene meg tilbake og ta i mot medisinen jeg har gjort meg fortjent til, eller bruke energien på mannen jeg er så forelsket i som ikke lenger virker interessert i meg?! 

Tanken har også slått meg, at jeg som vanlig lager en teori om at jeg ikke er bra nok og at han ikke er interessert uansett, men? 

Det er lov til å le, for jeg vet at dette er latterlig, og på grensen til sinnsykt! :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke kordan karma har noe med dette å gjøre. Syntes du ska være glad du har options, er ikke alle som har det.

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Regner med jeg er nullstilt ganske snart.

Vil også være anonym i denne tråden. Synes det er ubehagelig når de som vet at karma ikke finnes, kommer og tar oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...