YoyoMa Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Ser stadig vekk søte vieetnamesiske jenter ute, men vet ikke hvordan jeg skal ta kontakt. Har egentlig ingen erfaring med jenter (selvom jeg er 25) men er utrolig glad i disse vakre, skoleflinke vietnamesiske jentene.
Sunchild Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hva med å ta en lengre tur til Vietnam?
YoyoMa Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2012 Hva med å ta en lengre tur til Vietnam? Nei. Problemet med å finne jenter i fattigere land er at de ofte kan være på utkikk etter helt andre ting enn kjærlighet. Dessuten er de vietnamesiske jentene her smarte, vakre, og har mye av den konservative holdningen til forhold fra hjemlandet.
pinar Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Nei. Problemet med å finne jenter i fattigere land er at de ofte kan være på utkikk etter helt andre ting enn kjærlighet. Dessuten er de vietnamesiske jentene her smarte, vakre, og har mye av den konservative holdningen til forhold fra hjemlandet. Vietnamesiske jenter/damer er mye "strengere" mot mennene sine enn f.eks japanske damer. Så klart ikke alle. Jeg vet ikke hvor du bor, men du kan jo henge på typiske utesteder der det vanker mange vietnamesere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå