Gå til innhold

Han husker meg ikke, droppe ham helt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr i helgen, han var beruset/full, mens jeg var edru. Vi snakket lenge sammen, spiste litt sammen på utestedet, og hadde en kjempegod tone. Vi utvekslet nummer, og jeg fikk maaange meldinger fra ham utover kvelden og natten der han fortalte hvor pen, søt, vanvittig deilig jeg var osv. Jeg måtte dra hjem rundt kl24 fordi jeg var sjåfør, han fortsatte å feste. I dag får jeg svar på sms'en jeg sendte tidligere, han skriver "det er skikkelig flaut, men jeg husker ikke hvem du er, snakket med så mange jenter, kan du fortelle litt om deg og beskrive deg? :/".

Skal jeg gidde? Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo ærlig, så er du interessert nok sender du informasjon om deg selv og kanskje et bilde også. De fleste menn kunne bare oversett medlingen, men han er ærlig og sier rett ut han ikke husker

Skrevet

Hadde vel bare ønsket ham en hyggelig kveld. Dersom han ikke husker deg og du dro hjem ved midnatt så må han jo ha vært rimelig dritings.

Alternativet, dersom du virkelig ønsker å se ham igjen, er å be ham på en kaffe på en cafe.

Skrevet

uææææ... Tror du virkelig han er noe å samle på??

Tenk deg den dagen dere er gift og har barn og han "ikke husker" hvem han har møtt på byen og hva han har gjort med dem?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han ble skikkelig dritings utover kvelden, for han var ikke så ille når vi møttes. Men det vet jeg ikke, for jeg dro hjem ved midnatt, skulle ikke tro det ville bli mye verre etter det, men men. Jeg mister egentlig interessen litt for fort, dessverre, og det ble ikke bedre av dette, lurer bare på hva dere andre hadde tenkt og gjort. Takk for svar.

ts

Skrevet

Hmm.. Synes du er i en litt kinky situasjon.

Det høres litt spesielt ut, må jeg si.. Først så sier han (selvfølgelig en goood del påvirket av alkohol) at du er deilig, søt ect.ect. også får du en melding senere der hvor han sier at han ikke husker hvem du er??

Tenk deg litt om, kan hende han har gjort det med titalls andre jenter også.

Gjest Leopard
Skrevet

Lurer på hvilket inntrykk du har gitt han siden han ikke husker deg? Apropos det, så gir han vel ikke bedre inntrykk av seg selv nå som du mottar den meldingen?

Enkelt og greit, responder om du liker fyren og vil gi han en sjanse. Om ikke, dropp det.

Skrevet

Jeg trodde jeg ga et godt inntrykk av meg, tonen var som sagt oppriktig og glad mellom oss, men det var jo der og da.

Og han skriver jo selv "snakket med så mange jenter .. " så han har vel snakka med flere jenter han ikke husker hvem er. Typisk player, rundbrenner?

TS.

Skrevet

Ikke tenk mer på han der.

Nææææææ, du har helt rett, gidder ikke det.

Om han virkelig hadde likt meg, hadde han vel husket meg, og en som drikker seg så dritings at han ikke husker hvem som er hvem, og samler inn telefonnummere, er ikke noe for meg.

Ts.

Skrevet

Må han være rundbrenner, bare fordi han snakker med andre jenter? Merkelig måte å tolke en mann på, typisk enkelte kvinner.

Jeg møtte min mann på byen, vi snakket litt sammen og danset en dans. Jeg fikk hans nummer, men brukte det ikke på flere uker. Jeg husket han ikke igjen, og jeg var helt edru. Var veldig spent da jeg skulle på date med han første gangen, men det gikk kjempebra. Har aldri angret et sekund på at jeg våget å ta sjengsen, selv om jeg ikke husket han.

Jeg er ingen rundbrenner, ei heller en player, men når jeg er ute snakker jeg med mange mennesker og beklageligvis husker jeg ikke alle igjen.

Skrevet

Hmm.. Synes du er i en litt kinky situasjon.

Det høres litt spesielt ut, må jeg si.. Først så sier han (selvfølgelig en goood del påvirket av alkohol) at du er deilig, søt ect.ect. også får du en melding senere der hvor han sier at han ikke husker hvem du er??

Tenk deg litt om, kan hende han har gjort det med titalls andre jenter også.

Kinky? Dette er vel ingen kinky situasjon. Kinkig tenker jeg du mener.

Skrevet

"det er skikkelig flaut, men jeg husker ikke hvem du er, snakket med så mange jenter, kan du fortelle litt om deg og beskrive deg? :/".

Oi, det er en drøy sms å få... At han sjekka opp og sendte sms med "så mange jenter" hele kvelden, tyder jo på at det ikke bare var deg han ble betatt av.. Og det er ganske frekt å si at 1) han ikke HUSKER DEG og 2) at han sjekka opp masse andre jenter samme kveld..

Skjønner det er kjipt å avvise ham, men ingen kvinne med respekt for seg selv hadde giddet å "føye seg" etter å ha fått en så frekk sms...

Han burde ha mannet seg opp og bedt deg ut om han ikke husket deg, og håpet på det beste, istedenfor å sende en så fornærmende sms... Han skriver jo rett ut at han er en gedigen flørt, og at han ikke har kontroll på hvor mye han drikker.. Turnoff ja :filer:

Gjest Trøffel
Skrevet (endret)

Virker som en selvopptatt lathans.. "Husker deg ikke, så gidder du å minne meg på hvem du er? Orker ikke å dra på date med deg om du ikke er verdt tida mi, så husk å beskrive hvordan du ser ut.. Var så drita skjønner du, og flørta med så mange babes på en gang." :nei:

Endret av Trøffel
  • Liker 1
Skrevet

Skal jeg gidde?

Nei, nei og atter nei!

Skrevet

Fyren er jo ærlig. Han skal ha poeng for det. :ler:

Når det er sagt, så er jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde giddet møte ham igjen. En som drikker seg så full at han ikke husker hvem han snakker med ville uansett ikke vært noen match for meg som er svært forsiktig med alkohol.

Skrevet

Husker han ikke DEG, eller klarer han bare ikke å knytte kvelden dere hadde sammen og ansiktet ditt til et navn/telefonnummer?

Det første sier mye om hvor interessert han egentlig var, men dersom du har sendt en SMS av typen "hei det er Laila, du vet, hu jenta som du flørta med på lørdag" og fått et svar om at han ikke husker deg, så sier han jo EGENTLIG bare at han ikke husker navnet ditt / ikke er sikker på hvem du er. Kan jo hende at han i tillegg til å bruke flere timer på en utrolig flott dame (deg), småflørtet i 5 minutter med noen i taxikøen, liksom...

• Liker 1
Skrevet

Trenger jo ikke å bety at han er player osv, har selv vært full og glemt masse fra kvelden før, men har aldri ment noe vondt med det. Er fort gjort å bli litt for full, det betyr ikke at det er noe man gjør flere ganger i uka, jeg drikker svært sjeldent selv.

Skrevet

Svar han , og se hva som skjer. Du taper jo ingenting på å bare prate med han? Kan jo hende han gir ett bedre inntrykk da :)

Skrevet

Spørs om han der greier å gi et bedre inntrykk av seg enn han alt har, latterlig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...