AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Nå er jeg seriøst lei! Det har skjedd igjen, jeg har blitt såret igjen! Denne gangen trodde jeg det virkelig var drømmefyren, det har aldri føltes så riktig før. Men... som alltid viste det seg at han ikke var interessert Han smugtittet på meg og jeg på han, vi flørtet og tullet og lo mye, hadde super kjemi. Men så plutselig bare snudde han totalt og unngikk å prate med meg for enhver pris omtrent. Jeg har en litt uggen magefølelse på at han ungår meg fordi han har skjønt hva jeg føler og han ikke føler det samme tilbake... Men hvorfor kan han ikke bare konfrontere meg med det da? Er alle så feige? Og hvorfor er dette feil når det kjennes så riktig... Er helt knust nå, får nesten ikke puste... Beklager det lille utbruddet, måtte bare få ut litt steam
Maiava88 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 boys are stupid, throw rocks at them! 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Har ikke svar på det du spør om, men lurer på det samme!
Knirke Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Hadde dere sex før dette "plutselige" skiftet? Det KAN være en del av forklaringen. Sånt har skjedd med meg ihvertfall Uansett virker det som han er redd for å pådra seg en klamp om foten, men at han liker deg som person så lenge du ikke blir/ble for nærgående. Og nei, sjansen er liten for at han konfronterer deg med det, siden han ikke har noe spesielt å vinne på det. Det er i så fall du som må konfrontere ham
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 TS her Knirke: Nope, ingenting sånt. Vi har ikke gjort noe fysisk på den måten (bare sånn "flørteting" komme tilfeldigvis bort i hverandre og sånn") Kanskje jeg bare skal lay low en periode da og bare være mitt ellers så sjarmerende jeg.. hehe Så kanskje han skifter mening. Jeg hadde egentlig en magefølelse på at ha likte meg før dette skjedde, og magefølelser skal man ikke kimse av! Anyway, takk for all kjærleiken!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Har opplevd akkurat det samme, og det var pain MEN, tror de er ødelagte, feige menn dessverre.. Vi må holde oss unna sånne lorter!
Gjest Maruwan Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Er vel ikke værre enn at han var litt interessert i deg i utgangspunktet, snakka med deg og fant ut at du ikke var helt hans type. Har skjedd meg mange ganger det, uten at det ligger onde hensikter bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå