Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg var i en bursdag og banket opp en jente som forsøkte å tenne på håret mitt etter jeg slo en vits om å røyke en bambus-stang (noe som selv jeg oppfattet i drømmen til å være en skikkelig tørr vits). Det hele endte med at jeg moste ansiktet hennes ned i en tallerken med pasta og fløtesaus. Rare greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden døde jo veldig fort, da..

Ok, jeg kaster ball:

Er det fler enn meg her inne som har "minner" når dere drømmer? Altså, dere er i en drøm, også er dere i konversasjon med noen. Imens dere prater, så dukker det opp minner som er like mye drøm, som selve drømmen.

Hmm.. Noen som skjønte detta? :P

:popcorn:

Ja! Det skjedde faktisk med meg her en dag! Det er kjemperart!

Heeeeeelt uforståelig, men litt festlig og!

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg drømte den gamle skolekalkulatoren min hadde internett ;p drømmer ellers mye rart og har drømmedagbok:D

Skrevet

Jeg liker å drømme, for da føler jeg at jeg får utnyttet tiden og får gjort noe, også når jeg ligger og sover:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å drømme, for da føler jeg at jeg får utnyttet tiden og får gjort noe, også når jeg ligger og sover:-)

er nok ikke så effektiv som du :fnise:

jeg liker mest å drømme for jeg har så sinnsyke drømmer så det er morsomt å våkne å tenke på og mannen synes de er så sjarmerende for de blir bare rarere for hver natt;P

Skrevet

Drømte at jeg kikket meg i speilet. Plutselig datt ansiktet sammen i skikkelige rynke-folder. Uffamei!

Det betyr visst at jeg skal bli populær eller no.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

drømte i natt at pappa var blitt indisk og eide coop :fnise:

han er helt norsk og jobber som bilmekaniker så vet ikke hva det betyr :)

Skrevet

drømte i natt at pappa var blitt indisk og eide coop :fnise:

han er helt norsk og jobber som bilmekaniker så vet ikke hva det betyr :)

Haha!!! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha!!! :fnise:

noen ganger lurer jeg på hvor jeg får drømmene mine fra :sjokkert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen spennende drømmer i det siste?

:popcorn:

• 2 uker senere...
Gjest Rapunsel5
Skrevet

For noen dager siden drømte jeg at jeg var høygravid og skulle straks føde! Jeg våknet og tenkte at jeg trenger ikke å dra på jobb i dag, jeg kan jo bare si at jeg trodde jeg skulle føde i dag, selv om det egentlig var i morgen jeg hadde termin :) haha. Jeg har ikke hatt sex på kjempe lenge og har kanskje blitt litt frustrert?

Drømte en annen dag at jeg blødde skikkelig neseblod, så da valgte jeg å dra på byen og drikke.. Hmmm..

For en stund siden så drømte jeg at jeg skiftet kjønn og het markus mark, så byttet jeg navn til marius :P rare greier

Skrevet

Ja, det er utrolig hva denne hjernen er fyllt opp med.

Idag tidlig drømte jeg at dobbeltsenga vår var en slags iskrem-fryser. Man kunne lokke opp et lokk uner madrassen. Der var all den is du vil ha. Alt fra Lollipop til sandwitch. I store mengder! Mmmm!!!

:sikle:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg drømte at jeg fødet! Det ble en gutt

Endret av Blod
  • 3 uker senere...
Skrevet

Drømte noe som har sammenheng med en tryllekunst jeg gjorde med en av lærerne mine på folkehøgskolen som vi viste til en av de andre lærerne.

Drømte at jeg og hun ene læreren min skulle prøve å finne en annen enn han læreren som allerede hadde sett det å ha tryllekunsten vår for.

Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde en skikkelig slitsom styrketime med Jillian Michaels, med noen svære, lange vektstenger og massevis av digre, fargerike vektskiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...