AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei Jeg har alltid vært aktiv, trent og jobbet så og si hver helg gjennom hele vgs. Etter jeg ble ferdig med vgs, jobbet jeg videre, men like før jul tokk jobbingen slutt og jeg har ikke fått noen ny ennå. Men jeg har beholdt en helgestilling hele tiden. Nå har jeg gjort "ingenting" en god stund, sover altfor masse, snur døgnet og kan sove 12+ timer hver dag.. Når jeg "endelig" får jobbet, altså 2 helger i månden sovner jeg på sofaen med en gang jeg kommer hjem og har ikke energi til noe mer. Jeg føler meg helt håpløs!! Føles som kroppen sier stopp.. Noen som har opplevd lignende? Blir litt skremt av dette og vil så gjerne være aktiv. Jeg vil jo jobbe 100%. Så, når jeg ser på det som "kan komme" etterhvert virker det litt håpløst.. Tenk når jeg får 100% stilling igjen (krysser fingre og tær!) så kommer jeg til å jobbe og stå på, for jeg vil jo og jeg har god arbeidsmoral. Samtidig kan jeg nå bare se for meg at jeg vil gå hjem og sove den resterende tiden.. Så utmattet som jeg blir når jeg bare jobber 4 dager i månden! Hehe - nå er jeg nok litt småhysterisk her, men det er en ekkel følelse og jeg lurer på om noen andre har opplevd lignende og vet om noen tiltak jeg kan gjøre? for å legge til så sliter jeg stort med hva jeg skal gjøre vdr. skole osv i fremtiden, så jeg bruker mye tid på å tenke på dette.. Dette kan vel ikke kalles en depresjon? kan det? er jeg bare litt utmattet? eller er dette bare hodet mitt?.. Takk for at du leste innlegget mitt!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hallo Har du kjæreste? Jobber han eller hun? I så fall: Stå opp sammen. Lag kaffe, drikk sammen, og så sier du "hadet" til kjæresten. Om du er alene, sett klokken på ca 8-9.00 og kom deg opp. Sett deg ned på finn.no, søk etter jobber. Evt, finn deg en hobby! Liker du å tegne? Male? Bake? Gå tur? Kom deg opp og ut, kjenner du at du blir trøtt i løpet av dagen? Aktiviser deg :-) Så er du snart inn i en god rytme. Legg deg kl 23.00. Det er "normalt" å føle seg litt slapp på denne årstiden uansett.. :-) :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå