Samsulla Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Dere som allerede har giftet dere. Hva slags sko hadde dere? Høye/flate? Ble de på hele kvelden? El sparket av underveis? De synes jo ikke så mye , men vil gjerne se bilder om noen har. Endret 27. februar 2012 av Samsulla
Gjest Doh Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Mine var med 5 cm hæl, men jeg hadde noen andre i kirken og under fotograferingen. Satt jo mye og hadde gått de inn i ukene før, så fikk ikke vondt eller ble sliten i føttene. Mine var fra Anna Johnsson & friends, synes de har helt nydelige sko
bobbi Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 (endret) jeg har bestilt sko fra Lilly Ganske billige, (blir jo bare brukt en gang, og vises nesten ikke under kjolen) og komfortable.. ca 5 cm hel på dem, driver å går de inn nå, sånn at jeg skal slippe å sparke de av i løpet av kvelden Går for åpen å jeg da, siden vi har vårbryllup synes jeg det passer bra, og er litt mer behagelig når jeg skal ha de på så lenge disse Endret 28. februar 2012 av bobbi
Gjest Trøffel Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Hadde rålekre sko fra Dinsko; med metallic hæl og sløyfe bakpå. Tok dem av ila 3-4 timer; ingen så at jeg var sokkelesten under den lange kjolen
Daxi Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 jeg har bestilt sko fra Lilly Ganske billige, (blir jo bare brukt en gang, og vises nesten ikke under kjolen) og komfortable.. ca 5 cm hel på dem, driver å går de inn nå, sånn at jeg skal slippe å sparke de av i løpet av kvelden Går for åpen å jeg da, siden vi har vårbryllup synes jeg det passer bra, og er litt mer behagelig når jeg skal ha de på så lenge disse Såååå fine de var! er de behagelige å gå i også?
bobbi Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Såååå fine de var! er de behagelige å gå i også? Takk De er kjempegode å gå i
Samsulla Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2012 Kjempefine sko bobbi!! Noen som har prøvd slike plast-hylster som man setter på helene for ikke å synke ned i gresset ? Hjelper det? Smart idè.
bobbi Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Kjempefine sko bobbi!! Noen som har prøvd slike plast-hylster som man setter på helene for ikke å synke ned i gresset ? Hjelper det? Smart idè. Takk - jeg liker de veldig godt, litt bling må det være på bryllupsdagen Har også tenkt på sånne plast-hylster, har tenkt å ta bryllupsbildene i en park...litt stygt med grønske på de fine skoene Noen som vet hvor man får kjøpt sånne?
Samsulla Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2012 (endret) smartasaker.se Endret 28. februar 2012 av Samsulla
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal også ha Louboutin sko. Blå (something blue...) slik at det blir en ekstra snert på antrekket (ellers blir det Louboutins i rosa silke...eller champagne silke med sort blonde over. Har ikke bestemt meg enda. Sistnevnte har 12 cm. hel og ikke noen plattform, så de må i såfall av etter ikke så alt for lang tid. De rosa har ca. 10 cm hel og litt plattfom, og de blå 12 cm. hel og skjult plattform) Kanskje jeg bytter litt mellom de forskjellige, og har de champagnefargede under vielsen, og de blå under middagen og de rosa på kvelden
_Aries Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal ha sko fra Christian Louboutin Jeg så også på et par nydelige Louboutins, sko er bestemt iallefall
Crissy1986 Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal også ha Louboutin sko. Blå (something blue...) slik at det blir en ekstra snert på antrekket (ellers blir det Louboutins i rosa silke...eller champagne silke med sort blonde over. Har ikke bestemt meg enda. Sistnevnte har 12 cm. hel og ikke noen plattform, så de må i såfall av etter ikke så alt for lang tid. De rosa har ca. 10 cm hel og litt plattfom, og de blå 12 cm. hel og skjult plattform) Kanskje jeg bytter litt mellom de forskjellige, og har de champagnefargede under vielsen, og de blå under middagen og de rosa på kvelden Something blue, ja det var smart Mine er kremfarget
Gjest Tirkes Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Hvite Lilly, 5-6 cm hælhøyde og åpen tå. ..sparket skoene midtvei i festen etter middagen. 1
Samulita Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Blå pumps fra Manolo Blahnik med en brosje på tuppen. Vurderte også Louboutin lenge, men tipper det blir Blahnik
Niennas Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 Sparket de av meg så fort vi kom inn til festlokalet, og gikk barbent resten av kvelden
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjøpte hvite pumps i skinn på Bianco jeg. Kjøper nesten alle sko der for jeg syns de er behagelige og rimelige. Ca 6cm hæl. Sparket de av om natten da vi hadde vært på dansegulvet en stund, sammen med alle de andre jentene (var en varm kveld), har et morsomt bilde av en skohaug ved siden av dansegulvet Skoene mine syntes ikke i det hele tatt, så kunne egentlig ha hva som helst da. Jeg er bare ikke så fan av typiske brudesko. Syns ofte de er så harde og ubehagelige i tillegg.
Wonders Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 ikke dumt å ha to par... man hovner opp og blir sliten om man er riktig flink til å danse og mingel Brudesko er ikke spesielt gode av kvalitet. Högel og Gabor er vel unntaket. Sesongen for i år er allerede godt sparket i gang, så raska på. Øv deg i å gå med dem i lang tid før den store dagen. Bruk de mens du ser på tv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå