Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest scorpius
Skrevet

Hei dere!

Nå synger hårføneren min på sitt siste vers, så jeg har planer om å kjøpe en ny en

av dagene. Siden jeg er litt utålmodig av meg, så går jeg i butikken og kjøper den, og

ikke på nett. Derfor lurte jeg på om dere har en føner å anbefale meg som selges i

oslo sentrum? Så lenge den har kaldluft-effekt, så er jeg fornøyd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har mange bra på clas ohlson.

• Liker 1
Skrevet

Remington spin curl! Varm og kald luft. Kan også lage krøller med den :)

Skrevet

Jeg kjøpte føner hos frisøren min. Den ser ut som en mini-utgave av de som er i frisørsalongen. Er kjempefornøyd med den. Det står ikke noe merke på den, og jeg har kastet eska, så jeg vet dessverre ikke hvilket merke det er.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har også ein eg kjøpte hjå frisøren min. ETI light heiter han, den er kjempegod - ein kan regulere både styrke og varme på han.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk min på Europris, en slik, og er fornøyd!

2200w, to munnstykker, 3 varmenivåer, 2 blåsestyrker og har kaldluft effekt. Kostet kanskje 150,- :)

Skrevet

Det er viktig at du kjøper en hårføner som har beskyttelsesfunksjon, slik at håret ditt ikke blir skadet. Styr unna det billigste skvipet :)

Gjest Tigress
Skrevet

Det er viktig at du kjøper en hårføner som har beskyttelsesfunksjon, slik at håret ditt ikke blir skadet. Styr unna det billigste skvipet :)

Alle hårfønarar har ein skyddingsfunksjon: det er av-knappen.

Gjest Tigress
Skrevet

Alle hårfønarar har ein skyddingsfunksjon: det er av-knappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...