AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei! Jeg er 25 og har skrevet med en gutt fra america over nett,i 4 mnd nå. hver eneste dag i flere timer. Vi klikker utrolig bra. Planen var at vi skulle møtes i Tyskland fordi han skulle besøke broren sin der, vi snakket om i begynnelsen av mars. Biletten hans er såpass dyr så jeg sa jeg kunne betale hotellet vårt. Så nå..er det jobbforandringer for han som gjøre at jeg må besøke han i America istedet. Og han sier han håper på i Mai...han skal flytte og diverse.og finne seg ny jobb. Han er en typisk "badboy" og han sier det selv. Jeg hadde vanligvis ikke giddet å bruker tid på slike gutter men han viser virkelig at han liker meg.Slettet alle bildene av jenter på FB,tagget navnet mitt på statusen osv. Han sitter allllltid på nett for å prate med meg,sender meg videor og gaver. veldig rart å si det her..men jeg føler meg forelska! Jeg fortalte at ei venninne var sjalu over at jeg skulle reise å ville bli med, men jeg hadde sagt nei.. det ville stoppet meg for å bli kjent med han. Han virker så ivrig på at jeg skal ha henne med meg... og det gjør meg så usikker på hvor seriøst dette er for han! Det vil si at det blir sinnsykt mye festing. Jeg er glad i å feste men når jeg betaler så mye penger for så få dager vil jeg bli kjent! Er derfor jeg drar! Det og at han ikke tilyr seg å betale noe av reisen når jeg sa jeg skulle betale hotellet vårt..han slipper unna med alt... agh jeg vet ikke, overdriver jeg? klarer ikke tenke helt klart! Hva tror dere.. har en rar følelse om dette plutselig..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Det var da fryktelig langt å reise for en booty call Blir jo ikke noen fremtid med ham; han sier jo selv at han er en bad guy.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 ..jeg hadde i allefall ikke reist så langt til en mann jeg ikke kjente 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Jeg er veldig usikker nå! Men vi prater sammen i mange timer hver dag og føler jo at jeg kjenner han på en måte. Men det at han utsetter dette og at han ikke tilbyr seg penger for å hjelpe til,plager meg! men jeg kan jo ikke akkurat si det heller! Er det noe jeg kan si for å "sette han litt ut", teste hvor seriøs han egentlig er..
Gjest Leopard Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 At du blir skeptisk og at du får en dårlig magefølelse er vel en god indikasjon på at du ikke burde dra. * Han utsetter det * Tilbyr ikke å betale * Vil at du skal ha med venninnen din * Det kommer til å bli mye festing * Han sier selv at han er en badboy Mange røde faresignal her. 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 At du blir skeptisk og at du får en dårlig magefølelse er vel en god indikasjon på at du ikke burde dra. * Han utsetter det * Tilbyr ikke å betale * Vil at du skal ha med venninnen din * Det kommer til å bli mye festing * Han sier selv at han er en badboy Mange røde faresignal her. Jeg vet! Han sier han har vært en bad bay(oh yess) men han sitter hjemme hver lørdag for å skrive med meg når jeg har nattevakt,og viser det på andre måter.. så jeg føler ikke at jeg har noe å "ta han på". For jeg kan ikke si han skal betale, og han har ikke gjort noe mot meg som tyder på at han er en badboy. Han sier han vil ha med venninna mi for å gjøre situasjonen bedre for meg.siden jeg er nervøs osv. Han sier han vil at venninne mi skal hooke up med kompisen hans, og at vi får slappe av bare oss også.. Hva kan jeg si? Jeg har følelser for gutten!! Men som dere sier, flere røde lamper her. Pg hvorfor skal jeg bruker så mange tusen alene når det er VÅR tur!!
Snøvott Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Litt dyrt å reise helt til tyskland for å pule, vel?
Steinar40 Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Hva tror dere.. har en rar følelse om dette plutselig.. Galskapen som kalles for Internett!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Det er lett å dømme når jeg nevnte Badboy..skulle kanskje utelatt det. Vi skal møtes for å se om det kan bli noe mer da.. virker kanskje litt for godt til å være sant! Agh, dette gjorde meg enda mer usikker
Steinar40 Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Det er lett å dømme når jeg nevnte Badboy..skulle kanskje utelatt det. Vi skal møtes for å se om det kan bli noe mer da.. virker kanskje litt for godt til å være sant! Agh, dette gjorde meg enda mer usikker Usikker? Dette er dødfødt. Intet kan bli sikrere enn det.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Si at du dessverre ikke kan reise likevel pga du ikke har råd. Du fikk en stor uforutsett utgift, bil eller noe slikt. På den måten får du stilt han et slags ultimatum: Om han mener noe som helst alvor vil han tilby å betale i alle fall deler av reisen. Hvis han faktisk velger å droppe deg pga et par tusen kr sier det jo seg selv at du for han bare ville vært en gratis eskortepike. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå