Gå til innhold

Hva ligger i et pent utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! ^^

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, men endte opp her.

Jeg lurer kort og godt på hva nettopp DU synes er et pent utseende? Mørk, eksotisk og vakker? Eller søt, blond og uskyldig?

Hvordan ser drømmemannen/damen ut? Kropp, utseende og høyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns en blanding av pen, søt og sexy er det mest tiltrekkende hos damer.

Hos menn syns jeg barsk, kjekk og pen er en god blanding, akkurat sånn som mannen min. :)

Men det er jo mange versjoner der ute, og alle liker jo forskjellige ting.

Drømmemannen min, som er mannen min, er høy, i god form, har brunt hår og blå øyne, fint stelt skjegg og verdens vakreste smil. Han har utrolig stor sjarm, er morsom og smart. Han har egentlig utrolig mange faktorer som gjør han usedvanlig deilig og jeg har aldri vært så gal etter noen i hele mitt liv.

Endret av KaDust
Skrevet (endret)

Har egentlig ingen faste kriterier når jeg tenker meg om. Folk jeg synes er veldig pene har ofte ingen særlige fellestrekk. Ofte er det noe med øynene,, men det er veldig vanskelig å si akkurat hva.

Drømmemannen har i hvertfall snille øyne, og ser gjerne litt barsk ut. Helst høyere enn meg. Synes ofte det er pent med halvlangt hår på gutter, men det er ikke akkurat noe must.

Var visst ikke så flink til å gi noe spesifikt svar jeg :fnise:

Edit: Når jeg tenker på det så er ofte smil viktige for meg. Når man har et virkelig ekte smil som får meg til å smile også! Det er fint det. Gjerne et litt "barnslig" smil som gjør at man ser litt rampete og gutteaktig ut (eller småjentete, hvis man er jente), sånn som Ewan McGregor og Janove Ottesen!

Endret av HedvigR
Skrevet

Drømmegutten har fin kropp. ikke for muskuløs, men ikke utrent! Mørkt hår, litt høyere enn meg...

Drømmejenta har blondt hår, er helst like høy som meg, ikke for store pupper, flat mage, pene bein...

Gjest RompeRusk
Skrevet

Har egentlig ingen faste kriterier når jeg tenker meg om. Folk jeg synes er veldig pene har ofte ingen særlige fellestrekk. Ofte er det noe med øynene,, men det er veldig vanskelig å si akkurat hva.

Drømmemannen har i hvertfall snille øyne, og ser gjerne litt barsk ut. Helst høyere enn meg. Synes ofte det er pent med halvlangt hår på gutter, men det er ikke akkurat noe must.

Var visst ikke så flink til å gi noe spesifikt svar jeg :fnise:

Edit: Når jeg tenker på det så er ofte smil viktige for meg. Når man har et virkelig ekte smil som får meg til å smile også! Det er fint det. Gjerne et litt "barnslig" smil som gjør at man ser litt rampete og gutteaktig ut (eller småjentete, hvis man er jente), sånn som Ewan McGregor og Janove Ottesen!

Ååååh! Ewan McGregor er bare såå... IIIIHK :rodmer:

Skrevet

Ååååh! Ewan McGregor er bare såå... IIIIHK :rodmer:

Jaa :rodmer:

Har sett en del intervjuer og program med ham, og han virker som en ordentlig kjernekar :D

Gjest RompeRusk
Skrevet

mmm, drømmesegborttråd :rodmer:

Drømmemannen er over 180 cm høy, gjerne blond med dypblå øyne. Virkelig godt trent og skikkelig bredskuldret er å foretrekke :rodmer:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

dårlig smak dere har :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:

Skrevet

Smaken er som baken ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...