Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å lurer veldig på hva som skal bli mitt nye lesestoff, og har funnet tre svenske forfattere som har skrevet hver sine bokserier. Problemet er bare; hvilken skal jeg velge? Har du lest noe av noen av disse forfatterne:

- Viveca Sten?

- Kristina Ohlsson?

- Mons Kallentoft?

Isåfall, hva er din mening om boka du da leste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest Midtvinterblod av Mons Kallentoft, og den var veldig bra! Har planer om å lese resten av serien også.

Skrevet

Har lest en del av Mons Kallentoft. Han er veldig bra! Men viktig å lese i rekkefølge!

Skrevet

Jeg har lest de fire* første bøkene av Kallentoft. Han har en spesiell måte å skrive på, som jeg synes ble slitsom etterhvert. De døde/ofrene i bøkene "snakker" til stadighet, lange monologer, liksom poetisk skrevet. I tillegg er han til tider ekstremt opptatt av været. I den første boka er det ekstremkulde, i neste ekstremvarme etc. Sikkert også for å skape stemning, men det blir litt over the top. Mannen min er veldig glad i Kallentoft, altså. Og, ja, jeg er enig i at disse bøkene bør leses i rekkefølge.

* Det har kommet ei femte bok, men jeg tror ikke den er oversatt til norsk ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...