Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på en ting .Ligger dere jenter og gutter på høyre eller venstre side i dobbelsenga? Ser på filmer at jentene som regel ligger på venstre og guttene på høyre side .Selv ligger jeg på høyre og han på venstre side, er det bare vi som ligger sånn ? :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ommøblerer ganske ofte og svaret er: På den siden vi har nattbordslampen!

Jeg er en ivrig natteleser!

Skrevet

Jeg ligger alltid ytterst. Hjemme blir det jeg til høyre, han til venstre.

Skrevet

Vi har hver vår lampe :D Han ligger til venstre, jeg til høyre.

Skrevet

jeg ligger på høyre

Skrevet

Jeg ligger på "min" side, nemlig venstre side. Og det var jeg som bestemte hvem som skulle ligge hvor...

K

Skrevet

Jeg har tydeligvis sett for mange Hollywood filmer for jeg ligger på venstre side. :ler: Lå på høyre side der vi bodde før da, så der røyk den teorien...

Jennifer

Skrevet

Ligger på høyre side. Slik har det alltid vært og jeg aner ikke hvorfor.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ligger på venstre side. Alltid.

Skrevet

Jeg ligger på høyre side. Når jeg tenker meg om har det alltid vært slik at jeg har lagt på den siden nærmest døren, og på soverommet nå er det høyre side.

Skrevet

Jeg ligger på venstre side nå men... Ligger alltid på den siden som er nærmest sønnen min.

Skrevet

jeg sover på høyre side, veggsiden. tigersambo har dårlig hørsel på venstre øret, så jeg sover på den siden han hører godt på... han får med seg all snorkingen min :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ligger på venstre. Det gjør jeg vel uansett hvilken seng vi ligger i tror jeg.

Gjest Lille_my ikke pålogget
Skrevet

Ligger alltid innerst jeg. Dvs på høyre side nå.

Sambo leser alltid før han legger seg og trenger nattbordslampa. Å jeg liker meg best innerst :D

Skrevet

Han ligger på venstre siden inn mot veggen og jeg på høyre siden :)

Skrevet

Jeg ligger alltid på høyre side.

Det hender seg at sambo sover litt urolig om nettene, og det kunne nok vært direkte farlig om vi plutselig byttet plass! :-?

Gjest Zalomine
Skrevet

Venstre. Alltid venstre. Det finnes ingen logisk orklaring sm går igjen: Der vi først begynte å sove i samme seng: fordi det var innerst, og dermed var det han som risikerte å falle på gulvet (det var enkeltseng på den hybelen gitt, 75 cm bred sovesofa...) der vi først bodde sammen: Det var lengst fra vinduet (åpent vindu er kaldt...) Her vi bor nå: vel, jeg ville vel falle på gulvet om vi byttet plass nå, jeg som pleier flytte meg stadig nærmere ham i løpet av natta (ja, det hender han må be meg om å flytte meg litt tilbake, så han ikke presses ned på gulvet), men her ligger da altså jeg nærmest vinduet... men jeg trives på venstresida.

På besøk hos mine foreldre sover jeg "innerst" rett og slett, det er venstre. Der gjør jeg det nok mest av vane. Hos hans foreldre gjør jeg også det, men DET er fordi det hender hans søstre finner ut at å slippe inn hunden på soverommet vårt er en grei måte å vekke oss. Da er det tryggest å ha ham ytterst.

Uansett, jeg sover alltid på hans venstre side. Og der sover jeg trygt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...