Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal ned kiloene jeg har lagt på meg i svangerskap og målet er totalt 16 kilo. Helst fortest mulig selvfølgelig.

Så nå har jeg, i dag, begynt på shakes fra Nutridiet. Jeg skal egentlig ta 5 poser hver dag, men jeg kjenner allerede at jeg er skikkelig sulten og nesten angrer litt.. Eller, angrer ikke, men lurer på om jeg gjør det riktig.. Og hvor mye som er realistisk når jeg ikke trener så mye..

Er det noen andre som har vært/går på denne dietten og/eller som har noen tips og råd for å holde ut denne kuren?

I utgangspunktet skal jeg gå på dette i minimum 3 uker, men hvis det bare gjør at jeg går ned minimalt, så er det utrolig kjedelig.. Jeg kommer ikke til å ha så god tid til å trene, og siden jeg har dårlig tålmodighet så tenker jeg kanskje dette kan være for meg.. Vanskelig det her, når man har så lyst på mat :kjefte:

Skrevet

Dette er IKKE ment som surmaget kritikk, OK?

...men altså: når du er ferdig med denne dietten så må du jo spise sunt og være aktiv for å holde vekten. Hvorfor kan du ikke bare legge om livsstilen med det samme? Det er sunnere (inneholder flere og bedre næringsstoffer enn disse shakene), det er mer variert (du kan spise en ting til frokost, en til lunsj og en til middag), du kan ha det gøy med å prøve ny mat og nye oppskrifter slik at mat blir noe positivt, du slipper nok en livsstilsendring når dietten er ferdig og best av alt: sjansen for å sprekke er nok mye, mye mindre.

Skrevet

Ja, det du skriver høres langt mer fornuftig ut enn det jeg har som svar : shakes.

Problemet mitt er nok at jeg ikke ser resultater fort nok og jeg føler jeg vil ned i vekt NÅ. Så det er grunnen til at jeg går på shakes nå, selv om jeg syns det høres dumt ut (når venner av meg har brukt samme teknikk, med gode resultater).

Jeg tar veldig gjerne i mot tips til dietter som gir gode resultater forholdsvist raskt :)

Skrevet

Ja, det du skriver høres langt mer fornuftig ut enn det jeg har som svar : shakes.

Problemet mitt er nok at jeg ikke ser resultater fort nok og jeg føler jeg vil ned i vekt NÅ. Så det er grunnen til at jeg går på shakes nå, selv om jeg syns det høres dumt ut (når venner av meg har brukt samme teknikk, med gode resultater).

Jeg tar veldig gjerne i mot tips til dietter som gir gode resultater forholdsvist raskt :)

Går du raskt ned, så går du veeeldig sannsynlig raskt opp igjen også. Desto raskere du går ned, desto sikrere er det at du går opp igjen MINST like mye. Det er mange som har slanka seg feite på idiotopplegg som det du har begynt på.

Sunn livsstil, sunn mat i riktige mengder og mosjon er en mye bedre metode og mye sikrere på lang sikt.

Skrevet

Jeg trenger rett og slett å få det servert sånn som dere sier - akkurat sånn det faktisk er!

Jeg tror jeg rett og slett går over til en vanlig diett, med mindre porsjoner, mer mosjon og rett og slett sunnere kost. Jeg er ikke interessert i å bli syk eller gå opp alt jeg jobber for å gå ned.

Takk for åpenheten og ærligheten, det er akkurat det jeg trenger.

Skrevet

Tror du må snu tankegangen din til å tenke at det ikke er det å gå ned raskt som er målet, men å bli der når du kommer dit.

Skrevet

Oida. :blomst: til Dine, for å kunne ta ting inn over seg og for å være ærlig.

Skrevet

Oida. :blomst: til Dine, for å kunne ta ting inn over seg og for å være ærlig.

:klem:

Shake-dietten er allerede over og jeg har startet et nytt og sunnere kosthold som inneholder mat :fnise: , men mindre porsjoner og sunnere innhold. :tommelopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...