AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei! Er det noen her som har uren sensitiv hud som bruker hudpleiemerket Avene? Hjelper Avene på uren hud, eller er det kun rettet mot sensitiv hud? Dele erfaringer? Blir takknemlig for alle svar
mari4ever Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Hei! Er det noen her som har uren sensitiv hud som bruker hudpleiemerket Avene? Hjelper Avene på uren hud, eller er det kun rettet mot sensitiv hud? Dele erfaringer? Blir takknemlig for alle svar Veninna mi bruker det, og sånnsett er hun ok fornøyd. hun har endel kviser og er litt senseitiv og bruker rensen, den grønne geleen og dagkremen. det hjelper litt sier hun. jeg ville heller sjekket ut MD formulations rensen for sensetiv hud. den funker som bare det på min sensitive urene hud. bruker den kun på haka pga den er litt for aktiv for meg i å bruke i hele ansiktet, og det er der jeg får store kviser. ellers har jeg prøvd en krem som heter cold creme og den er super til å bruke når det er vinter og minus grader. Decleor har veldig gode renser. Cleansing milk og Armoa cleansing foam er super til å holde huden i sjakk. Disse er veldig deilige i konsistensen og huden blir myk og ren. Har ikke prøvd andre renser enn dette, pga min hud har vært så fornøyd med disse. andre som kan komme me anbefalinger eller erfaringer rundt Avene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå