Gå til innhold

Bryllupsreise til Tyrkia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å reise til Tyrkia i bryllupsreise. Kanskje til Alanya eller Antalya. Det er mange hoteller å velge mellom. Leter etter noe til kr. 15 000,- eller under. Har du vært Tyrkia på bryllupsreise uten barn? Fornøyd med hotellet? Hva het i såfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Har du vært I Tyrkia

*Hva het DET i såfall

Skrevet

*Har du vært I Tyrkia

*Hva het DET i såfall

Har ikke moren din lært deg at det er stygt å rette på folk?

Skrevet (endret)

Har ikke moren din lært deg at det er stygt å rette på folk?

Var det ikke TS som rettet på seg selv? :)

Over til spørsmålet; Jeg har vært i tyrkia uten barn, og var veldig fornøyd med hotellet (sunpark OCEAN (skrev feil først) haha, men, rent, nytt, flott service) men jeg undrer veldig over at dere vil ta bryllupsreisen dit.

Jeg synes det er mye mas av befolkningen, de har en helt annen måte å være på enn oss nordmenn. Hvis dere skal bruke 15000, så hadde jeg heller reist feks til noe litt mer "eksklusivt" som feks thailand :)

Endret av Labello
Skrevet

Ok :) Var bare noe vi fant på, litt usikker på hvor vi skal reise - hvor det er passende å dra. Vil helst være i syden og i europa, når jeg tenker meg om.

Var jeg som rettet på meg selv, ellers takk. :)

TS

Skrevet

Ville heller reist til Hellas med Lilleputt-reiser.

Tyrkia er ikke veldig attraktivt, og mange useriøse turoperatører og hoteller. Ikke noe å risikere bryllupsreisen på.

Skrevet

Over til spørsmålet; Jeg har vært i tyrkia uten barn, og var veldig fornøyd med hotellet (sunpark OCEAN (skrev feil først) haha, men, rent, nytt, flott service)

har bodd på samme hotellet og har kun positive ting å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...