Gjest Syffe Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har asiatiske øyner (det har jo et navn, men husker ikke i farten). På grunn av at jeg er svaksynt så er det ene øyet litt mer åpent enn det andre. Det viser relativt godt. Det er pga. muskelen rundt. Jeg har ikke like mye "kontroll" over muskelen rundt det ene øyet som hos det andre. Tenker da på øyelokket spesielt. Dette fører også til at øyebrynene ser veldig skeive ut. Det som er over det øyet som er mer lukket er lavere enn det andre. Det ser utrolig snodig ut. Jeg lurer på: Hva kan jeg gjøre med dette? Skal jeg nappe de slik at de ligger på lik linje når jeg er "normal" i ansiktet, eller vil det bli rart det også? Håper noen forstår hva jeg mener, syns det var litt vanskelig å forklare dette...
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Har du prøvd å trene muskulaturen i ansiktet?
Gjest Syffe Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Har du prøvd å trene muskulaturen i ansiktet? Nei, det har jeg ikke. Hvordan gjør jeg det? Dersom jeg sperrer øynene opp og konsentrerer meg skikkelig så ser man fremdeles at det ene er litt mer åpent enn det andre. Når jeg "glimter" med det som er mest åpent slik at øynene blir like så er øyebrynene helt symmetriske. Mine øyelokk forsvinner jo ikke i like stor grad når jeg har åpen øyner som hos vestlige jenter, men på det som er mest åpent ser man litt øyelikk og øyevippene står faktisk opp og utover, men på det øyet jeg sliter med så overgår denne "øyelappen" (aner ikke hva den heter) øyet såpass at øyevippene blir trykt nedover.
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=61271.0 Her står noen øvelser. Så det på "Legene" og det kan fungere på samme måte som ansiktsløft. Du kan jo prøve, uansett vil huden bli strammere og du vil få en ny glød så verdt det er det jo uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå