Ethereal Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei! For noen uker siden ble mobilen min ødelagt. Sendte inn skademelding til Tennant, som er ansvarlige for Telenors mobilforsikringer. Fikk beskjed om at de anså det som lønnsomt å reparere mobilen min, ba meg sende inn skademelding osv. Etter at det var gjort, fikk jeg en kvittering. Deretter skulle jeg vente noen dager på en siste kvittering, som jeg skulle sende inn sammen med mobilen til reparasjon. Jeg har nå ventet i godt og vel to uker på denne kvitteringen. Sendte en mail for over en uke siden hvor jeg klagde over dette, og de svarte etter et par dager. Svaret var at dersom jeg enda ikke hadde fått den siste kvitteringen, skulle de sende den til meg ASAP. Sendte svar og sa at jeg ei hadde sett noen kvittering. Siden da har jeg ikke hørt fra dem. Sendte derfor en ny mail til dem i dag, hvor jeg etterlyste kvitteringen. Jeg lurer på: er det noen andre her som har erfaring med Telenors mobilforsikring? Hvor lang tid tok det før dere fikk reparert mobilen? Var det noen problemer? Er ærlig talt drittlei av å vente på at de skal ordne dette. Betaler forsikring hver eneste mnd. slik at jeg skal slippe masse styr og problemer dersom tlf blir ødelagt, men slik jeg anser det nå er det ikke noe poeng i å betale for forsikring, da det jo bare er rot og tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå