AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Nå mens jeg er hjemmeværende har jeg jo litt tid innimellom til å se på tv, f.eks. når jeg ammer. Og da zapper jeg av og til innom kanaler med Tv-Shop, Tvins etc. gående. Og de reklamerer jo for alt mulig.. The Salad Chef, Ear Zoom, the Aire Bra, dampmopp..og treningsapparat: the AbDoer Twist,, AbKing Pro, Total Flex etc. Har noen prøvd noen av disse tingene? Er der noe dere anbefaler? Eller noe som er bare humbug og møkk?
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Mamma har The AbDoer Twist og AbKing Pro. Ingen av disse fungerer noe særlig.
Sugerøret Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Den store TV-Shoptråden! Noe vi bør styre unna? ALT ! Ikke særlig mange produkter som virker.Moder'n er tvshopOholiker.Ikke noe av de tingene som har funnet veien hjem til henne har virket.Legger til at hun har shoppet der i flerefoldige år-men fortsatt ikke lært leksa si. *STØNN* Endret 27. februar 2012 av Kårky
lilleGrethe Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Har prøvd en sånn grønnsakskutter som liksom kutter løk og gulrøtter og alt mulig lett som bare det (med kniver i firkanter). Den er helt umulig å bruke - man skal ha skikkelig kraft for å komme igjennom noe som helst med den kutteren, og det er vanskelig å rengjøre. Like greit å bruke gamlemåten. Det var heldigvis ikke jeg som kastet bort penger på den!
Lista Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Har prøvd en sånn grønnsakskutter som liksom kutter løk og gulrøtter og alt mulig lett som bare det (med kniver i firkanter). Den er helt umulig å bruke - man skal ha skikkelig kraft for å komme igjennom noe som helst med den kutteren, og det er vanskelig å rengjøre. Like greit å bruke gamlemåten. Det var heldigvis ikke jeg som kastet bort penger på den! Mener du salad chef? I såfall trenger du litt mer styrke i armene. Den er genial om man greier å bruke den riktig Man kan ikke ha for mye på kuttebrettet for eksempel. Foreldrene mine har en både hjemme og på hytta. De er ganske dyre, men det er utrolig lettvint å lage salater og taco ol. når man har en salad chef.Og jeg skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med å rengjøre den? Enten setter du bollen og kuttebrettet i oppvaskmaskina, eller så vasker du det for hånd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Mener du salad chef? I såfall trenger du litt mer styrke i armene. Den er genial om man greier å bruke den riktig Man kan ikke ha for mye på kuttebrettet for eksempel. Foreldrene mine har en både hjemme og på hytta. De er ganske dyre, men det er utrolig lettvint å lage salater og taco ol. når man har en salad chef.Og jeg skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med å rengjøre den? Enten setter du bollen og kuttebrettet i oppvaskmaskina, eller så vasker du det for hånd Så du anbefaler den? Den er jo ganske dyr, men den ser veldig enkel og grei ut Spesielt til store salater
sequin Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har Salad Chef og jeg digger den! Jeg har ingen problemer med å kutte grønnsaker med den, store ting kan bli vanskelig men da er det jo bare å halvere de før man putter de i kutteren. Jeg liker min Salad Chef altså 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Dampvaskeren er genial. Vi vurderte om vi skulle male taket, (hvitt sånn plate-tak som var vanlig på 80-tallet) men uansett så måtte det jo vaskes først. Vi kjørte dampvaskeren over taket og allerede etter den første plata så vi betydelg forskjell. Vi gikk over 2 ganger og taket var så godt som nytt Nå skal det sies a den dampvaskeren vi kjøpte IKKE var den grønne de selger nå, men forgjengeren som så mer ut som en vanlig støvsuger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå