AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Vi er et ektepar på alder av 32 og 35. Veldig tragisk at nå er vi ferdige med sise ivf forsøket vårt og resultatet var negativ:( Begge er helt friske. Absolutt alle nødvendige prøver er tatt. Nå har vi 1 SA ( NATURLIG) 2 inseminasjoner (da jeg mistet en eggleder) og 3 ivf forsøkene bak oss. Og ikke fått det til. Veldig tøft for oss. Forventnings presset er for stor fra familie og venner. Vi vil ikke si noe til noen ennå. venter litt til. Nå blir det i hvertfall noen måneder pause før vi skal tenke på noe annent. Men tenkte å høre med dere om noen vet/anbefaler noen private klinikker. Setter stor pris på om noen vil dele sine erfaringer og nevne noen steder. .....
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har ikke selv noen erfaring med privarklinikker da jeg ble gravid på siste forsøk, men jeg sjekket det ut rett før det siste forsøket siden jeg ikke er så optimistisk Hausken i Haugesund fant jeg bare positive ting om. Aleris også. I tillegg er Danmark populært. Har du sett på ønskebarn.no? Der er det ihvertfall mange i din situasjon som kan gi deg tips.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Hei, Uff, føler veldig med deg. Er igang med siste ivf her selv, skal sjekke egg nå på fredag og begynner og blir veldig nervøs. Ang. privtaklinikker, så har jeg hørt mye bra om Carl von Linne klinikken i Uppsala, du kan jo sjekke nettsiden deres? De har kontakt lege i Oslo, hvis du bor der dvs? Tenker selv å satse på Sverige eller Danmark. Trur ikke jeg hadde valgt privatklinikk i Norge da det ikke er så mange privatklinkker her og de klinikkene har ikke samme konkurrens som de har i Sverige og Danmark der det er mange flere. Men de er sikkert bra i Norge og det er ikke det men det er større marked for det i SV og DM så der må de levere for og gå rundt på en annen måte kanskje Er jo veldig mye penger og så man vil jo velge rett sted. Blev ikke så mye klokere av dette kanskje men syns du skal sjekke ut Sverige og Danmark. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har ikke selv noen erfaring med privarklinikker da jeg ble gravid på siste forsøk, men jeg sjekket det ut rett før det siste forsøket siden jeg ikke er så optimistisk Hausken i Haugesund fant jeg bare positive ting om. Aleris også. I tillegg er Danmark populært. Har du sett på ønskebarn.no? Der er det ihvertfall mange i din situasjon som kan gi deg tips. Takk for at du svarte. Masse lykke til med graviditet:) har sjekket ønskebarn.no fant en god del addresser til private klinikker der. Takk skal du ha. Det hjalp virkelig. Klem
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Hei, Uff, føler veldig med deg. Er igang med siste ivf her selv, skal sjekke egg nå på fredag og begynner og blir veldig nervøs. Ang. privtaklinikker, så har jeg hørt mye bra om Carl von Linne klinikken i Uppsala, du kan jo sjekke nettsiden deres? De har kontakt lege i Oslo, hvis du bor der dvs? Tenker selv å satse på Sverige eller Danmark. Trur ikke jeg hadde valgt privatklinikk i Norge da det ikke er så mange privatklinkker her og de klinikkene har ikke samme konkurrens som de har i Sverige og Danmark der det er mange flere. Men de er sikkert bra i Norge og det er ikke det men det er større marked for det i SV og DM så der må de levere for og gå rundt på en annen måte kanskje Er jo veldig mye penger og så man vil jo velge rett sted. Blev ikke så mye klokere av dette kanskje men syns du skal sjekke ut Sverige og Danmark. Lykke til videre Takk for svaret. Ja, det er så vanskelig og trist situasjon akkurat nå. Skal teste ut fertilitetsmonitor en kort periode nå og spare penger før vi setter i gang igjen. Skal også ta noen prøver for livmorshalskreft og få eggstokkene mine undersøkt for cyster og sånn. Det er viktig å ha kontroll på sånt også siden det er så mye medisin som vi putter i kroppen. Anbefaler. Du får ha lykke til med siste forsøket. Har sjekket noen klinikker i Danmark men Sverige har vi ikke tenkt på enda.Det er sant det det gjelder jo masse penger så vil jo velge riktig sted. Skal absolutt undersøke litt på nettet. Takk for gode tips. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå