AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Kan jeg løsne skruene under laptopen, for så å ta av "kledningen", og rense under for så å sette sammen igjen?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Kan jeg løsne skruene under laptopen, for så å ta av "kledningen", og rense under for så å sette sammen igjen? Det er klart du kan det, så lenge du har peiling på PC og vet hva du driver med, og hva de forskjellige delene er. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Sjekk særlig under punktum-knappen, den ser ut til å ha hengt seg opp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Under punktumknappen..... hm... Når jeg trykker på punktum kommer alle fanene i et slags "vis frem 3D" lignenede på skjermen. Jeg har ikke åpnet pc før, men har åpnet de fleste andre elektriske hjemmeprodukter. Det er en Toshiba Satellite l7550d visst det har noe å si. Hadde vært så enkelt visst jeg hadde fått opp kun tastaturet, men det sitter jo bom fast så klart... Hva de forskjellige delene er? Jeg tenkte som så at jeg kunne skru opp de 4 skruene under som holder den sammen. ?? TS
Zzyzx Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Det pleier å være slik at tastaturet holdes fast av skruer på undersiden, gjerne under batteriet. De fire skruene under er sannsynligvis bare til luken over RAM og harddisk. Se om du finner infoen du trenger her: http://www.laptopkey.com
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Ok =) Takk for flere svar. Jeg skulle se etter på den siden via hjelpe-videoen, men jeg får ikke letet opp pc-modellen Jeg har sett under pc, og jeg ser jo mange mange skruer, men bare 4 til selve "rammen" rundt pc. Hva er det verste som kan skje visst jeg skrur opp? Kan det hende jeg ødelegger enda mer om jeg kommer borti noe? Er det ikke bare å skru opp da? Hva vil det koste å fikse tror dere? Dessverre er pc bare 7 mnd... Og jeg vil ikke betale såpass mye i reperasjon som det koster å kjøpe ny pc.. Faen. TS
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Det pleier å være slik at tastaturet holdes fast av skruer på undersiden, gjerne under batteriet. De fire skruene under er sannsynligvis bare til luken over RAM og harddisk. Se om du finner infoen du trenger her: http://www.laptopkey.com [/quote* Leste bedre etter nå. skal sjekke om det er skjekke om det er skruer under batteriet =) TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå