AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hvordan møttes dere? Hvordan fikk dere kontakt osv? Møttes dere på butikken,jobb,fest ++ Kanskje jeg kan få noen hint til hvor jeg finner the man of my dreams
DysterPytten Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Stor firmafest. Firmaet hadde jubileum, og kjørte i gang fest for hele fylket (langt fylke, mange avdeliner). Et nach på et hotellrom, vi ble stående å prate heeeele kvelden og natten. Kunne ikke slutte å tenke på han, så jeg tok kontakt på facebook. Han kom til byen min (vi jobber i to forskjellige byer, to forskjellige avdelinger) et par mnd etterpå, og fortsatte å komme hver helg etterpå
Mango Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg var på et utested med noen venninner, da min daværende ukjente kjæreste hadde sett at jeg var der. Han hadde vist lagt merke til meg for maange mnd siden (hadde forsåvidt alltid syntes at han var ganske kjekk og), og tenkte at nå måtte han bare gripe sjangsen. Utestedet stengte og jeg var gira på NACH! Gira og gira, chillan på en trapp og forventa vel bare at nache skulle komme til meg.. Og der sto han plutselig foran meg, og fiksa nach hos han til meg og venna mine. Han blei veldig dårlig når vi kom frem og holdt seg for det meste på badet med spyet sitt, sjarmerende ja! Dagen etter fikk jeg en melding av han, og siden den kvelden har det vært oss. Vi ler like mye hver gang vi snakker om hvordan vi møttes, det er nok ikke mange jeg ville falt for etter det førsteinntrykket han gav.
Maestro Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Random bilde på facebook. Han syntes jeg var pen på et bilde han så av meg og felles venner. Og et bilde vi havnet å diskutere på, så addet han meg som venn. Der i fra, så snakket vi mye, traff hverandre, var venner, så bare kosevenner(oppførte oss som et par, men holdt egentlig bare på) og ble sammen. 1 årsdag om 5 min! 2
Gjest Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Random bilde på facebook. Han syntes jeg var pen på et bilde han så av meg og felles venner. Og et bilde vi havnet å diskutere på, så addet han meg som venn. Der i fra, så snakket vi mye, traff hverandre, var venner, så bare kosevenner(oppførte oss som et par, men holdt egentlig bare på) og ble sammen. 1 årsdag om 5 min! Åå, gratulerer så mye!
Binta Ba Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Vi så på hverandre på gata i rundt to måneder før vi i det hele tatt snakket..fra vi snakket sammen første gangen, tok det ca tre uker før vi var ett par:)
Cathrine88 Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 I kø på en kaffebar. Han snudde seg, smilte og jeg tenkte "MIN!" Han påstår at jeg så ut som en sulten tiger som fikk øye på en forsvarsløs antilope, så han hadde egentlig ikke noe valg - han var pent nødt til å kjent med meg. 14
Rainbow Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 På internett! Vi chatta tilfeldigvis med en person begge to, og hun syntes at vi hadde så mye felles at hun spleisa oss. Så gikk det er par uker med masse chatting og msn, så et par uker med møter, og så var vi sammen! 2 år til våren!
Binta Ba Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 I kø på en kaffebar. Han snudde seg, smilte og jeg tenkte "MIN!" Han påstår at jeg så ut som en sulten tiger som fikk øye på en forsvarsløs antilope, så han hadde egentlig ikke noe valg - han var pent nødt til å kjent med meg. Lol. Var nesten det som slo meg første gangen gubben kom for å snakke med meg. Jeg så opp, og tenkte "Der er han." Fantastisk følelse..sært, men godt;) 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 På utvekslingsprogram møtte han på andre siden av jorden og heldigvis var han også fra Norge!
Bachata Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 På jobben, havnet tilfeldig ved hans avdelings stambord en dag fordi det var fullt der jeg pleide å sitte... Så skravlet vi om veldig rare ting, og fortsatte å holde tonen om både de samme rare tingene og andre rarere utviklinger en samtale kan ta.... Så ble det en date, også var det gjort. Vi ble vel ett par i løpet av de første ukene, og etter kanskje en måned, ble vi egentlig samboere.... ikke offisiellt da, jeg har fremdeles leiligheten min, etter ett år nå.. men den er ensom så nå må jeg gi den til noen andre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 På fest, jeg var edru og han var full Men han var sjarmerende likevel, selv om jeg tok det han sa der og da med en klype salt. Men viste seg at han mente det Vi pratet på nettet noen mnd før vi begynte å møtes.
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #16 Skrevet 28. februar 2012 Jeg møtte min en sen sommernatt på stranda. Jeg falt for han med en gang og nå er vi endelig sammen!
MissStiles Skrevet 28. februar 2012 #17 Skrevet 28. februar 2012 Jeg møtte kjæresten min gjennom 2 felles venninner av oss.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #18 Skrevet 28. februar 2012 På utvekslingsprogram møtte han på andre siden av jorden og heldigvis var han også fra Norge! Litt av en flaks!
alh Skrevet 28. februar 2012 #19 Skrevet 28. februar 2012 Felles venner. Han skulle fixe bilen min, og sendte meg melding når jeg var alene på interrail. Jeg sa jeg skulle til Paris dagen etter, om han ville komme dit å ta en date med meg. Han fløy til Paris dagen etter, og vi hadde 1,5 nydelig døgn i Paris og eiffeltårnet. <3 Falt pladask <3 Om ca 3 uker får vi vårt første felles barn 6
Gjest Lilu Skrevet 28. februar 2012 #20 Skrevet 28. februar 2012 Felles venner. Han skulle fixe bilen min, og sendte meg melding når jeg var alene på interrail. Jeg sa jeg skulle til Paris dagen etter, om han ville komme dit å ta en date med meg. Han fløy til Paris dagen etter, og vi hadde 1,5 nydelig døgn i Paris og eiffeltårnet. <3 Falt pladask <3 Om ca 3 uker får vi vårt første felles barn Awww
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå