Gå til innhold

Hva håper DU å få i morgengave? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgengaven skal jo komme fra hjertet og handle om så mye mer enn materielle ting og penger.

MEN.

Hva håper du å få? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Ikke at han har fridd enda, men om det skulle skje ville jeg kanskje håpet på noen fine øredobber.

Skrevet

En "drømmetur" om feks. 1 år, 5år eller 10år. Så man har noe å se fram til + at man viser at man vet at forholdet er stabilt. (Kan hende at 10 år er vel langt her altså, but you see my point)

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

En "drømmetur" om feks. 1 år, 5år eller 10år. Så man har noe å se fram til + at man viser at man vet at forholdet er stabilt. (Kan hende at 10 år er vel langt her altså, but you see my point)

Det var en koselig tanke :)

• Liker 2
Skrevet

At han fortsatt er der:)

Neida, frokost på senga eller en tur tror jeg:)

Skrevet

Tur til New York. Vi har blitt enige om å dra dit på en liten bryllupsreise etterhvert, så jeg håper han slår to fluer i en smekk.

Skrevet

En valp. :hund:

Skrevet

Valp er jo superkoselig!

Skrevet

Et stort kaninbur med alle fasiliteter :fnise:

Skrevet

Er de vanlig å ønske seg ting til morgengave, eller satser dere på at han bare "vet" det? :)

Skrevet

Jeg sa tydelig fra at jeg ikke ønsket meg noen morgengave - det var jo han som var gaven, vi ga oss selv til hverandre. Jeg har aldri skjønt greia med morgengaver i det hele tatt. Men generelt vil jeg si at man aldri bør tro at noen "bare vet", så det er lurt å fortelle hva man ønsker seg, hvis man ikke klarer å tenke at gaven skal være noe han ønsker å gi, noe som sier noe om hans følelser og tanker og drømmer.

• Liker 2
Skrevet

"Gavekort" på en biltur eller annen ferie i England. Altså at han går med på å legge en ferietur til England. Jeg elsker landet, men vi har vært der 2 ganger sammen allerede (forskjellige steder) så han er egentlig lei, derfor hadde det vært en super gave om han hadde gått med på noe sånt :)

Gjest Glenfarclas
Skrevet

En dyr og ekslusiv whisky. Men eeeegentlig synes jeg dette med morgengave er litt småborgerlig da. Hardt valg. :sjenert:

Skrevet (endret)

Er de vanlig å ønske seg ting til morgengave, eller satser dere på at han bare "vet" det? :)

Jeg har ingen tro på at menn er tankelesere, så her satses det på å fortelle helt detaljert hva en ønsker :fnise:

Vi har snakket litt om det, og tar det ikke så veldig høytidelig men tenker at vi kanskje skal gi hverandre en fin ting, men at vi vet hva den andre kjøper - og til og med er med å kjøper det. Siden vi skal beholde forlovelsesringene som gifteringer og de er helt vanlige gullringer uten noe "stæsj", så tenker jeg at en fin liten ring med en sten i kunne vært noe ;-)

Ser jeg glemte å si (selvom det egentlig ikke er så viktig), at siden vi gifter oss i desember så blir det på en måte julepresang også. Med andre ord; ikke en helt morgengave som sådan.

Endret av Portvinpiken
Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Tja... egentlig ønsker jeg meg bare et kyss, et stort smil og et "jeg elsker deg jeg, kona mi" Bare det å høre ham si "kona mi" vil være en gave i seg selv :rodmer: (Romantisk much? Neeeeida :gjeiper: )

Hvis han vil gi meg noe, ville jeg antakelig hatt mest glede av type fotobok med bilder og diverse fra tiden vi har vært sammen - gjerne med en del blanke sider som er til å fylle opp med bilder og diverse i fremtiden :jepp: (Jepp... I'm a sucker for romance :rodmer: )

Edit: her ble det i overkant mange rødmefjes! *forte meg å fjerne noen før jeg fremstår som helt fjortis...*

Endret av Adriane
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke ønsket meg noe spesielt, men forloveden min er så flink til å overraske meg så jeg er helt sikker på at han finner på noe koselig :rodmer:

For meg trenger det ikke å være noe stort eller dyrt...tanken bak, og planleggingen er det beste med å både få og gi gaver :)

Skrevet

Jeg ønsker meg en reise (jeg elsker å reise og det vet han). Men det tror jeg neppe at jeg får :)

Jeg vet ikke engang om han vet at det er vanlig med morgengave :fnise:

Men jeg håper vi kan få oss hund. Jeg ønsker meg IKKE ring, har evig nok med gifteringen :gjeiper:

Den største gaven er nå egentlig at han fra da av vil omtale meg som "kona mi" :hjerte:

Så gaver er vel egnetlig ikke så viktig for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...