Søtpotita Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 jeg tenkte å kjøpe meg noen bronx støvletter over nettet, så derfor lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med dette merket? Er de store eller små i størrelsene? Er de gode?
Gjest Étoile Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Har flere par Bronx sko, kjempefornøyd med de! Normale i størrelsen vil jeg si, spørs jo litt på modellen og formen på føttene dine etc. Hvilke støvletter skal du bestille?
Søtpotita Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2004 http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1066 disse tenkte jeg at jeg skulle bestille...Så fint at du liker de, for jeg tror at jeg helt sikkert kommer til å bestille de:) Jeg bruker størrelse 39 til vanlig, må opp i 40 dersom de er små i størrelsen..og så er jeg plattfot...prøvde noen Camper sko i en butikk og i de bruker jeg 39...såg også på disse: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=974 syns de også var fine:) greier ikke å bestemme meg...
Gjest Étoile Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Jeg bruker også 39/40. Har ett par støvletter som er ganske spisse, de er str 40, også har jeg to par flate som er str 39. Tøffe de du hadde tenkt å kjøpe da!
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #5 Skrevet 10. januar 2004 Mange fine sko der ja. men tørr aldrig å bestille sko uten å prøve de. har en veldig liten fot så d er ikke så lurt.
Søtpotita Skrevet 10. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2004 takk for svar:) Det er kanskje litt dumt å kjøpe sko via internett, er skikkelig drit dersom de ikke er passelige...men jeg har sååå lyst på de bronx skoene:) :-?
jolie Skrevet 11. januar 2004 #7 Skrevet 11. januar 2004 14 dagers full returrett. Du sitter kun igjen med portoutgiftene om det viser seg at de ikke passer/er feil farge eller andre snuskerier. Står på siden deres. Dessuten er det en norsk nettside, et norsk godt etablert selskap som helt sikkert ikke vil ha negative ord på seg og derfor sikkert har en god kundeservice. Så kjør på.
Søtpotita Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2004 takk takk for svar! bestillingen er sendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå