Gå til innhold

Synes synd i eksen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen andre som har det på samme måte eller om jeg er helt rar ? Er over han, men synes synd i han ?!

Det ble slutt mellom oss for ca 1 mnd siden, han trodde nok ikke jeg kom til å velge å gå fra han. Forholdet har gått nedover og nedover siden i fjor sommer.Så forholdet har vært "over" lenge før det ble slutt.

Han har fått beskjed et halvt år om at han må ta seg sammen og vise at han elsker meg og slutte og ta meg for gitt, eller så var det ikke noe mer igjen å hente i forholdet. Ingeting forandret seg i forholdet og det ble bare verre og verre.

Jeg ga opp og bestemte meg for å flytte i fra det som ble en "romkamerat". Jeg er fornøyd med valget og er over han og har startet å finne tilbake til meg selv.En god følelse

Her om dagen møtte jeg eksen tilfeldig og kunne tydelig se på han at det var vondt for han å møte meg igjen, noe han også bekreftet ved å sende meg en mld på facebook der han sa at han syns det var "rart å være alene". Gutten er ikke flink på å beskrive følelsene sine..

Jeg synes bare forferdelig synd i han fordi jeg vet at han sliter med kjærlighetssorg pga meg, samtidig som jeg selv synes det er det beste som har skjedd at jeg tok steget og gjorde det slutt.

Noen som har opplevd det samme? Er en merkelig følelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i noe slikt forhold før, men tror det er normalt å føle litt synd på den man tidligere har vært sammen med. Men hvis han har kjærlighetssorg så burde du jo vite at han var oppriktig glad i deg (hvis det i det hele tatt hjelper...)

Synes det er veldig bra at du kom deg ut av forholdet som ikke fungerte for deg. Kjenner alt for mange som ikke klarer det! Du er tøff :)

Skrevet

Opplevde akkurat det samme da jeg gjorde det slutt med min eks. Jeg hadde veldig dårlig samvittighet og syntes synd på han. Han hadde det ikke bra og var veldig lei seg.

Vi snakket en del sammen etter bruddet, men jeg fant etterhvert ut at jeg var nødt til å kutte kontakten helt. For begge vår skyld. Han kunne ikke komme videre, når jeg viste han sympati og oppmerksomhet. Og jeg klarte heller ikke lenger å føle på dette ansvaret ovenfor han.

Det er vel vanlig å syns litt synd på han, men husk at han kan ta ansvar for seg selv, og det beste for han er nok at du ikke gir han oppmerksomhet og at du kommer deg videre. Slik at han kan komme over deg etterhvert.

Skrevet

Jeg synes bare forferdelig synd i han fordi jeg vet at han sliter med kjærlighetssorg pga meg, samtidig som jeg selv synes det er det beste som har skjedd at jeg tok steget og gjorde det slutt.

Noen som har opplevd det samme? Er en merkelig følelse.

Dette er nok en relativt vanlig situasjon, tenker jeg.

Og et meget godt argument for ikke å bli i sammen med hvem som helst.

Skrevet

Han har fått beskjed et halvt år om at han må ta seg sammen og vise at han elsker meg og slutte og ta meg for gitt, eller så var det ikke noe mer igjen å hente i forholdet. Ingeting forandret seg i forholdet og det ble bare verre og verre.

Hva mener du at han skulle ha gjort egentlig?

Vet du det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...