AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #41 Del Skrevet 14. november 2022 Hvordan går det med hunden din, Ts, nå 10 år senere? 😅 Anonymkode: 37ed0...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #42 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2012 den 23.32): Hunden min har ikke stamtavle, men hun er en ren rase og jeg har likevel fått med meg en del dokumentasjon om evt sykdommer og litt om slekten o.l. Føler meg trygg på dette, og planlegger et fremtidig kull på henne, men får høre at jeg da virker useriøs fordi hunden min ikke har stamtavle. Hva med dere? Maskinfører skrev (36 minutter siden): Få opp øya dine står jo her på siden Aud Stokman er jo en såkalt erfaren hundeoppdretter som har drevet med hund i mange, mange år, og det sier vel litt om hva slags mennesker som omtaler seg selv som erfarne (alle innenfor hundemiljøet vet hvem denne dama er) Maskinfører skrev (6 timer siden): Denne kvinnen er ikke god fradømt retten til og ha dyr også mener jeg Igjen, hvorfor drar du opp en 10 år gammel tråd og fremstiller det som om ts er AS? Hva er poenget med det?! Anonymkode: 145f6...e55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Togpendler Skrevet 14. november 2022 #43 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2012 den 23.58): TS her. Jeg kjøpte hunden min privat. Av en dame som hadde bestemoren, moren og faren selv. Hun bor i en gård og har solgt kull i flere år. Jeg følte ihvertfall at dette var seriøst, og jeg kjøpte ikke henne for full pris (som det ville kostet hvis hun hadde stamtavle) Så jeg føler meg ikke lurt eller noe ihvertfall. Jeg hadde spurt hvorfor ikke de har stamtavle. Ofte er det grunner til at de ikke har og dessverre er det i flere tilfeller fordi det var avl sperre på en av foeldredyrene/ besteforeldre. Ja jeg har stamtavle på våre og det er jeg glad for. Men har og hatt mix men der har det vært et uhell og stamtavle på begge dyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå