Gå til innhold

Gode hudpleieprodukter for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg trenger litt hjelp og veiledning fra noen kloke kvinner angående HUD, hehe. :gjeiper:

Jeg tenker at jeg skal kjøpe meg en rensekrem (slik som du påfører morgen og kveld) og en fuktighetskrem, men jeg aner ikke hvilket merke som kan være lurt og kjøpe. Det finnes selvfølgelig ingen fasit for dette, og det er jo veldig forskjellig hvilken type hud man har, men jeg skal prøve å gi dere en pekepinn på hvilken hud jeg har.

Jeg har litt kviser og litt tørr hud. Det er ofte at jeg får litt tørre "flekker" i f.eks pannen eller på kinnene og slik, og jeg har faktisk prøvd litt forskjellige kremer, uten mye hell. Jeg prøvde vel først spenol, men det funket ikke helt bra. Deretter kjøpte jeg en slags kvisekrem på apoteket, men den ble huden min fryktelig tørr av, og den hjalp ikke noe særlig.

Jeg har vært innom bloggen til hun derre Hilde Christina og tok en titt på en artikkel hun skrev om hudpleieprodukter for menn, men jeg tenkte jeg skulle høre her først hva dere anbefaler? Og hvor får jeg foresten kjøpt disse kremene? Bestilles det over nett, eller er det på apotek, eller?

Takker for eventuell hjelp fra dere jenter :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk innom en hudpleier og spør om hun har noen prøver på f.eks md formulations, så du ikke gjør store bomkjøp. :) De fleste merker kan bestilles på nettet til endel kronasjer billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...