Gå til innhold

Oliver er spillavhengig

Anbefalte innlegg

Gjest MarthaHusmor
Skrevet (endret)

Hei alle på kvinneguiden.no.

Jeg har en sønn som heter Oliver, og jeg mistenker at han har blitt spillavhengig. Han spiller altfor mye World of Warcraft, og rydder aldri rommet sitt. Jeg og hans far ble tidlig skilt, og jeg mistenker at det kan være grunnen til hans merkelige oppførsel. Bare det å få han avgårde til skolen er vanskelig.

Innlegget er ryddet for personidentifisering.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så maser du noe utrolig. Jeg hadde også lukket ørene om jeg var sønnen din. Greit nok at du vil at han skal ta et tak hjemme og gjøre lekser osv. Men jeg tror nok ikke den intense masinga fører noen vei.

Jeg synes også at det er litt uthenging av sønnen din du driver med. Har han sagt ja til at du kan drive å legge ut slike videoer av ham på internett?

Skrevet
:overrasket: Greit at du spør om råd, men å legge ut videoer av sønnen/situasjonen på youtube?
Skrevet (endret)

Dobbelpost.

Endret av Snøvott
Skrevet

Poste slike videoer av din egen sønn, som du til og med navngir, dette er en spøk, ikke sant?

Hvis det mot all formodning er ment dønn seriøst, må jeg si du er tidenes masekjerring.

Skrevet

Dette er jeg rimelig sikker på er en trolletråd for jeg sjekket videoene før de forsvant og de er lagt ut på en youtubekanal som tilhører gutten på videoen. Det er også mange andre videoer der av gutten og kompisene hans som lager hjemmevideoer av tull og tøys som de driver med på fritida.

Skrevet

Dette er jeg rimelig sikker på er en trolletråd for jeg sjekket videoene før de forsvant og de er lagt ut på en youtubekanal som tilhører gutten på videoen. Det er også mange andre videoer der av gutten og kompisene hans som lager hjemmevideoer av tull og tøys som de driver med på fritida.

Takk og pris! :sjokkbla:

Skrevet

Det forklarer morens litt vel mørke stemme. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei alle på kvinneguiden.no.

Jeg har en sønn som heter Oliver, og jeg mistenker at han har blitt spillavhengig. Han spiller altfor mye World of Warcraft, og rydder aldri rommet sitt. Jeg og hans far ble tidlig skilt, og jeg mistenker at det kan være grunnen til hans merkelige oppførsel. Bare det å få han avgårde til skolen er vanskelig.

Innlegget er ryddet for personidentifisering.

Yvonne (mod)

1: Få tak i account informasjonen

2: Logg inn

3: klikk på overskriften account

4: klikk så på setting og bla nedover til du får opp overskriften: Parental controls

5:klikk så på play time limits derfra kan du bestemme hvor lenge gutten din skal spille!!!

så enkelt kan det gjøres:)

Endret av Anciol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...