AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hei, Jeg skal forbedre noen vgskarakterer til høsten, blant annet 2mx. Men hva er det som tilsvarer 2mx? Er det 2T-matte? Og så lurer jeg på om jeg da også må ta 1T? Hvis jeg ikke må, kan jeg? Er ganske stødig i matte, men fikk bare 4 i 1MX, og nå som jeg har tatt et høyere nivå, så har jeg jo ikke lov til å ta opp 1. klasse matten. Går det an hvis jeg på en måte tar både 1T og 2T helt på nytt? Håper noen har erfaringer rundt dette
fink Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Hei, Jeg skal forbedre noen vgskarakterer til høsten, blant annet 2mx. Men hva er det som tilsvarer 2mx? Er det 2T-matte? Og så lurer jeg på om jeg da også må ta 1T? Hvis jeg ikke må, kan jeg? Er ganske stødig i matte, men fikk bare 4 i 1MX, og nå som jeg har tatt et høyere nivå, så har jeg jo ikke lov til å ta opp 1. klasse matten. Går det an hvis jeg på en måte tar både 1T og 2T helt på nytt? Håper noen har erfaringer rundt dette Det er R1 som tilsvarer 2mx 1
fink Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 1MX kan erstattes med 1T. Det står mye om overgangsregler på samordnaopptak.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå