acna Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Tegnet for at det er noe i veien med bilbeltet/ene og/eller airbagene lyser (STS?). Jeg er temmelig sikker på hva det skyldes, da det begynte å lyse etter at en passasjer var sint og "voldelig" mot setebeltet. Vedkommende rev hardt i beltet, når han egentlig bare kunne føre beltet helt tilbake, og så ta det på. (Noen som skjønner hva jeg mener?) Uansett, det lyser i bilen, og jeg må få ett verksted til å se på det. Noen som har en idé om hva slikt koster? Og hvor lang tid det vil ta? (Kan jeg droppe innom et verksted, eller må jeg ha bilen der på overnatting?)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Vanskelig å si, kommer jo ann på om det bare er å nullstille noen innstillinger eller om det krever mer jobb. Selv har jeg fått småting som nullstillinger ol gratis, dette har vært på merkeverksted som vi har et forhold til (dvs bruker det til servicer ol), så det er mulig vi har fått litt ekstraservice på småting. Det går jo ann å bare stikke innom, men det er jo ikke noen garanti for at de har tid da. Men de kan jo da sette opp time om det krever det. Har selv aldri hatt bilen på overnatting (men unntak av oppretting og lakkering etterinnbrudd), men av og til har den stått inne en arbeidsdag.
acna Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2012 Takk for svar:) Vi har ikke hatt bil så lenge, så har ikke fått opparbeidet noe forhold til verkstedet ennå Jeg skal ringe merkeverkstedet her og høre hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå