AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har lyst å reise 'verden rundt', men hvordan går man frem? Jeg kunne tenkt meg å reist til Venezuela, Peru, Brazil, deretter USA, som f.eks San Franciso, Miami, og New York. Kunne også tenkt meg å dra innom Trinidad & Tobago. Skal man spare på egenhånd, så booke flybilletter/hotell/o.l på egenhånd? Eller la reisebyrågreier ta seg av det? Hvor dyrt vil det være? Noen som har reist så mange plasser? Hvilke praktiske ting må man ha i orden før man begir seg ut på en slik lang reise? ...og sist men ikke minst, hvilke steder kunne dere anbefalt å reise til?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg lurer mest på hva som skjedde med tastaturet da du skrev overskriften din.
Papierschere Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Jeg lurer mest på hva som skjedde med tastaturet da du skrev overskriften din. Jeg har ikke reist selv, men har et søskenbarn som reiste så og si rundt om i hele verden sammen med et par venninner. De valgte å booke en del sammen med reisebyrå. Bestemte seg for hvor de ville reise, og meldte seg på grupper som skulle samme sted. Men de hadde også perioder mellom de ulike utflyktene med gruppene, og da reiste de rundt selv og booket fly og hotell litt spontant. Men er jo også mulig å gjøre dette på forhånd. De reiste i 4 måneder og betalte rundt 40 000. Har ikke så mye peiling på dette egentlig ettersom jeg ikke reiste selv, men tenkte jeg i det minste kunne dele det jeg vet Men masse lykke til dersom du bestemmer deg for å reise 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå