AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hei Jeg er nå på min femte uke med Glycolac hjemmebehandling fra skinlaboratory. Jeg har tatt 2 ganger pr. uke, startet med 2 min og er nå oppe i 5 min. Huden min er blitt mye verre, jeg har fått røde kviser på områder i ansiktet som var problemfrie før. Jeg tenkte først at det må bli verre før det blir bedre, det sa de jo tross alt når jeg begynte på MD Formulations serien også. Men nå begynner jeg å bli passe fortvilt. Det er ikke spesielt festlig å være over 30 og gå rundt med røde/gule kviser i ansiktet! Noen som har erfaringer? Kan det likevel snu snart og bli bedre? Er dette en fase, eller ville dere kuttet ut bruken?
Lilandry Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Tja..., huden bruker ca. 28 dager på å fornye seg. Så det burde kanskje ha roet seg litt. Kanskje du skulle tatt en pause og se hvordan det blir. Men når en holder på med syrer så må en ha tålmodighet, ofte viser ikke resultater seg på 2- 3 måneder. Det er veldig individuelt. Kanskje du rett og slett irriterer huden din for mye? Ellers kan jeg anbefale salisylsyre på kviser. En kan fint kombinere de 2. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå