AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Er prøver med stabile sykluser mellom 31 og 35 dager. Er i dag på dag 26 og det har dukket opp en blødning. Jeg har INGEN symptomer på mens, og blodet er lysere enn ved normal mens. Kan det være noe annet enn mensen som plutselig har valgt å dukke opp altfor tidlig? En evt festeblødning hadde vel vært for lenge siden? Ble lei meg når dette dukket opp, hadde begynt å tenke på IKM og at jeg ikke måtte stresse meg opp.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Det kan være festeblødning (4-6 dager ette eggløsning som regel), spotting eller mensen.. Du må nok bare vente og se hva som skjer. Krysser fingere for at mensen ikke dukker opp!
Olive Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Hadde det på akkurat samme måte i min forrige syklus, uten at jeg var gravid av den grunn. Mensen kom når den skulle.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Takk for svar, kjennes ut som mensen nå. Kjenner det bittelitt i magen, så da kan jeg nok regne med at det ikke ble klaff denne mnd heller... SUKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå