Gå til innhold

Apps til smarttelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt at en app er et program jeg kan få på telefonen min. Men HVORDAN? Hva gjør jeg for å laste ned en app? Må jeg inn på internett på mobilen min?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

"Litt" enklere dersom du forteller hvilken smarttelefon du har.

Dersom iPhone så går du til App Store, søker på det du ønsker og installerer. Ja, du må være tilknyttet internett.

Skrevet

Jeg har en Motorola Defy.

Når jeg trykker på det market-tegnet kommer det bare opp "legg til en google-konto".

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har en Motorola Defy.

Når jeg trykker på det market-tegnet kommer det bare opp "legg til en google-konto".

Ja, da lager du deg en google-konto. Du må ha det for å komme inn i market.

Skrevet

Er google-konto det samme som gmail-konto? Det er det som kommer opp når jeg trykker "lag ny konto".

Skrevet

Ja, det er det samme. Hvis du har en gmail-konto, så logger du bare inn med den.

Skrevet

Ja men jeg vil ikke ha gmail! Dritt.

Skrevet

Du trenger jo ikke bruke den. Du trenger ikke engang registrere den i ditt eget navn.

Skrevet

Herregud så vanskelig det skal være da! Jeg HAR jo en mailadresse, idiotisk at jeg ikke kan bruke den. Men jaja, jeg får vel lage meg en gmail da.

Skrevet

Grunnene til at du må ha en google-konto er blant annet at Android er laget av Google. For Markets del så er det slik at google-kontoen din håndterer betaling av apps.

Bare husk å legge inn den vanlige mailadressen din som reservemail i google-kontoen, sånn at du kan få gjenopprettet eller nytt passord når du glemmer det en gang.

Skrevet

Det her er det mest avanserte jeg har vært med på på veldig lenge.

Gjest badeand1
Skrevet

Det her er det mest avanserte jeg har vært med på på veldig lenge.

:fnise:

Får du det til?

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Har lastet ned noe, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal spille.

Holdt på å kaste telefonen i veggen 32 ganger før jeg fikk det til.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Har lastet ned noe, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal spille.

Holdt på å kaste telefonen i veggen 32 ganger før jeg fikk det til.

Men da skjønner du hvertfall hvordan du laster ned ting?

Skrevet

Jeg klarte det denne gangen i alle fall! :P

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg klarte det denne gangen i alle fall! :P

Hehe, flink. ;p

Skrevet

Herregud så vanskelig det skal være da! Jeg HAR jo en mailadresse, idiotisk at jeg ikke kan bruke den. Men jaja, jeg får vel lage meg en gmail da.

Ja, en hotmail-adresse eller en yahoo-adresse burde holde i massevis :laugh: for det du skal er å sende/lese e-post ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...