AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Noen her inne som vet om BB Creams er spesielt beregnet for noen spesielle aldersgrupper. Jeg personlig elsker enkle ting og hater å ha følelsen av foundation på huden så tenkte at BB Cream kan passe meg. Men, jeg er bare 17 år, og nesten alle skal virke "whitening" og "anti-ageing". Forresten, "whitening", vil det si at huden blir lysere?
Elliez Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 BB creamen skal ikke ha noe anti-rynke i seg. Så tror du trygt kan bruke den.. :-) "Miracle Skin Perfector Når det kommer til ansiktet, har kvinner forskjellige behov, som for eksempel å tilføre huden fuktighet, gi den glød, jevne ut hudtonen, skjule små skjønnhetsfeil og mørke ringer under øynene, samt beskytte den mot UV stråler. BB CREAM Miracle Skin Perfector er den ultimate hudpleie innovasjonen. 1 PRODUKT, 5 RESULTAT. Garnier introduserer et innovativt produkt som skjemmer bort huden din med 5 skjønnhetseffekter i 1 krem: Jevner ut Fukter Korrigerer Gir glød Har SPF15 Det er en ny generasjon hudpleie tilgjengelig for alle kvinner, overalt."
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 BB creamen skal ikke ha noe anti-rynke i seg. Så tror du trygt kan bruke den.. :-) "Miracle Skin Perfector Når det kommer til ansiktet, har kvinner forskjellige behov, som for eksempel å tilføre huden fuktighet, gi den glød, jevne ut hudtonen, skjule små skjønnhetsfeil og mørke ringer under øynene, samt beskytte den mot UV stråler. BB CREAM Miracle Skin Perfector er den ultimate hudpleie innovasjonen. 1 PRODUKT, 5 RESULTAT. Garnier introduserer et innovativt produkt som skjemmer bort huden din med 5 skjønnhetseffekter i 1 krem: Jevner ut Fukter Korrigerer Gir glød Har SPF15 Det er en ny generasjon hudpleie tilgjengelig for alle kvinner, overalt." Den BB Creamen jeg har i sikte står det både "whitening" og "anti-ageing" på, jeg vil ikke bruke Garnier sin fordi de tester på dyr... - TS 1
mEditari Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Slik jeg har forstått det er BB cream bare en annen måte å skrive farget dagkrem? 1
Skyld Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har bodd i Asia, og hengte meg på bb-cream bruken der. Har spurt div. butikkansatte fra de forskjellige merkene, og fikk høre at "whitening" effekten går mer ut på å jevne ut/forebygge pigmentflekker/fregner, et hyppig problem for kvinner rundt om i Asia. Noen steder er det litt status å være blek, enten pga vestlig innflytelse eller statusen av å ha en jobb hvor man unngår sola (ikke jobbe med jordbruk etc). For de som ønsker å bli blekere/holde seg lys i huden, slik jeg ønsket, var det høy solfaktor i bb-creamene som var viktig. De fleste bb-cream merkene retter seg mer mot hvilken type hud man har, enn alder. Noen skal hjelpe mot kviser og arr, noen er "whitening og anti wrinkle", noen skal gi glød og næring, andre skal hjelpe mot fet hud etc. Bruker til dags dato BRTC jasmine water bb-cream. Den har solfaktor 30, "whitening, wrinkle repair and water replenishment functions". Valgte å prøve den i vinter ettersom huden min lett får fregner, og blir fort tørr + får "linjer" i panna når huden ikke får nok fukt. Endret 29. februar 2012 av Skyld
Silisium Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei! Man kan fint bruke bb-creams i tenårene også, for produktene er ikke svært aktive. Men det kommer nok litt an på de forskjellige merkene. Jeg selv kan gå god for skin79 sin super+ bb cream gold collection, den skal fint kunne brukes. Den bleker ikke huden, i ordets direkte mening. Men har selv erfart at hudtonen blir jevnerepå sikt, og at jeg gløder mer i ansiktet. Så ikke noe å bekymre seg for, for kremen er ikke så aktiv som f.eks. typiske antiage-kremer/serumer. mEditari: Vil heller ikke si at dette kun er et nytt navn på en farget dagkrem, da jeg selv merker fordelene denne gir på huden og dens tone. Opplever mer glød, også når jeg ikke bruker den. Anbefaler virkelig den jeg nevnte over her. Garnier sin vil jeg virkelig ikke anbefale, da dette ikke er en ekte bb-krem. Skin79 er asiatisk og noe som er svært lenge brukt i b.la Korea. Garnier sin er noe de har kommet på å kopiere nå som det er så veldig populært, og den er ikke noe tess.. Håper det hjalp noe! Lykke til Edit: Skriveleif (...trøtt..) Endret 29. februar 2012 av Silisium
Silisium Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Sorry, var ikke meningen å si "til siste ab", ser nå at det skulle stå "mEditari"
Silisium Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Arhg.. mye feil på meg nå da. **Dobbelpost** Endret 29. februar 2012 av Silisium
Gjest Tigress Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Hei! Man kan fint bruke bb-creams i tenårene også, for produktene er ikke svært aktive. Men det kommer nok litt an på de forskjellige merkene. Jeg selv kan gå god for skin79 sin super+ bb cream gold collection, den skal fint kunne brukes. Den bleker ikke huden, i ordets direkte mening. Men har selv erfart at hudtonen blir jevnerepå sikt, og at jeg gløder meg i ansiktet. Så ikke noe å bekymre seg for, for kremen er ikke så aktiv som f.eks. typiske antiage-kremer/serumer. Til siste ab: Vil heller ikke si at dette kun er et nytt navn på en farget dagkrem, da jeg selv merker fordelene denne gir på huden og dens tone. Opplever mer glød, også når jeg ikke bruker den. Anbefaler virkelig den jeg nevnte over her. Garnier sin vil jeg virkelig ikke anbefale, da dette ikke er en ekte bb-krem. Skin79 er asiatisk og noe som er svært lenge brukt i b.la Korea. Garnier sin er noe de har kommet på å etterligne nå som det er så veldig populært, og den er ikke noe tess.. Håper det hjalp noe! Lykke til Kor kjøper du desse produkta? Er litt redd for fake produkt, men er jo ny til dette og veit ikkje kva sider som er bra.
Silisium Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Kor kjøper du desse produkta? Er litt redd for fake produkt, men er jo ny til dette og veit ikkje kva sider som er bra. Samme her, er redd for gamle eller uekte produkter selv. For å få riktig selger opp, scroll ned i slutten av dette innlegget hos hildechristina.com. Det er en pålitelig selger som jeg har kjøpt hos noen ganger nå. Knallfornøyd, levering er ca. et par uker og kostet meg rett over 150,- NOK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå