Gå til innhold

Erfaring med Kiehls

Suzy

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen prøver på Kiehls hudpleie og det virker lovende etter å ha prøvd et par dager, men jeg lurer på om noen andre har erfaring med merket?

Det er ikke billige produkter og jeg vil gjerne ha andres erfaring før jeg investerer i dem.

De jeg har fått prøver på er denne og denne - som skal brukes sammen. I tillegg har jeg fått prøve på Abbysine cream som jeg ikke har forsøkt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare prøvd kroppsproduktene til Khiels, men er kjempefornøyd med de! Denne skrubben er helt fantastisk god, slår alle de andre skrubbene jeg har prøvd:) Her er et bodybutter som er veldig bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kroppsproduktene har jeg hørt er helt fantastiske - prøvde body lotionen på hendene og den føltes kjempebra. Trakk fort inn også.

Ingen som har forsøkt aniktspleien?

Selges Kiehls på taxfree forresten??? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har innholds/ingredienslisten på disse? De ser spennende og gode ut, vil gjerne bare sjekke at det ikke er noe "fæle greier" i dem:) Er kiehls et økologisk merke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har innholds/ingredienslisten på disse? De ser spennende og gode ut, vil gjerne bare sjekke at det ikke er noe "fæle greier" i dem:) Er kiehls et økologisk merke?

Jeg vet ikke, men tror ikke det er økologisk - jeg var nemlig på Gimle parfymeri og de har jo en egen økologisk avdeling vegg i vegg og Kiehls-produktene var ikke i den økologiske avdelingen.

Det er et apotekermerke opprinnelig.

Her er Gimle sin side med Kiehls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de to produktene du liker til har jeg kun brukt kremen - den er veldig god. Denne kremen står det at er økologisk, tror jeg?

Jeg bruker den hvertfall sammen med ansiktsvasken i samme serie og er veldig fornøyd. Har også prøvd to serum, midnight recovery og et annet som jeg ikke hukser navnet på desverrre. Veldig gode begge to!

Sammenliknet med en del andre merker (Ole Henriksen, Aveda osv) synes jeg det er ganske rimelig også. Gimle selger det hvertfall billig på nett, jeg har ikke sett det på tax free ennå.

Har brukt Kiehls kroppsprodukter en stund, og de er helt fantatiske.

edit: De tester heller ikke på dyr, men er, såvidt jeg har forståttt, eid av et konsern der andre selskaper i gruppen gjør det. Sånn for de som er veldig nøye på det.

Endret av casting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg har kikket på nettet og ser at Gimle selger billigere enn f.eks Strawberrynet - og har bestilt meg serumet jeg fikk prøve på nå, så får jeg se om jeg tar ansiktskremen også.

Er enig i at det sammenlignet med endel andre merker ikke er noen upriser på dette - og særlig om de viser seg å fungere godt for meg :jepp:

Ser på besrivelsene at endel av produktene er økosertifiserte og at det ikke er parabener i dem i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at noen av kremene har litt snål konsistens, så det er sikkert lurt å få tak i prøver først.

Jeg bestilte småstørrelser på bodylotionen (Crème de Corps) på Ebay, og den virker veldig lovende, så det er mulig det blir fullstørrelse etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at noen av kremene har litt snål konsistens, så det er sikkert lurt å få tak i prøver først.

Det har jeg alt fått (og det er igrunnen sant at de er litt annerledes) - og har brukt de jeg fikk et par dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...