Gå til innhold

Kos eller Skiathos= partyfaktor????????????????????

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi har sannsynligvis tenkt oss til en av disse øyene slutten av juli. Men det jeg lurer på, er hvilke av disse to stedene/øyene som er best på dette med by/uteliv. Vi vil gjerne feste å ha det gøy om kvelden, og jeg lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer fra disse to øyene.

Hadde satt stor pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å dra til Ibiza istedet om dette med partyfaktor er så viktig.

Nelle icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

Ibiza er nok vel og bra, men er altfor glad i Hellas. Må ikke på død og liv feste hver kveld, men liker å ha den mulighten, da vi er glad i å ta en fest å være der det er liv og morro. Men det er også pga. det greske folk og den gode maten, at vi ønsker å dra dit. Ville bare vite hva folk syntes om de to stedene vedr. dette med uteliv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!Var på Skiathos for to år siden,uten å se/høre et eneste disco.De fantes,og det skal være bra uteliv der,men det er ikke sånn at det "gjennomsyrer" alt.

Men vi var på mange koselige puber og barer.

Anbefaler øya på det sterkeste.Den er nyyyyydelig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dra til Ios. Er en liten "party" øy i Hellas. Ta fly til Santorini, og båt derfra.

God tur.

Skrevet

Hei

Jeg var på Kos på snart 10 år siden (hjelp begynner virkelig å bli gammel)

og der var det festing døgnet rundt.

Nå har da Kos vært en "festeøy" i mange år så det er vel en ganske "oppbrukt" øy.

Syns du skal gjøre som anonym foreslo å dra til Ios.

Der er det vel også sjanse for at du møter noen andre enn bare folk fra Norge, Sverige og Danmark også.

God tur iallefall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Takk for alle de utfyllende svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...