AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Litt småfakta om din Jack Russell terrier: - Tispe eller hann? - Hva heter den? - Matt, stri eller langhåret? - Hvilke farger har den på pelsen? - Favoritthobby: - Typiske egenskaper: - Det verste den vet? Jeg kan begynne! - Tispe eller hann? tispe - Hva heter hun/han? Sheela - Matt, stri eller langhåret? Stri - Hvilke farger har den på pelsen? Hovedsaklig hvit pels med brune flekker. - Favoritthobby: Bade og løpe etter pinner - Typiske egenskaper: Hun snakker hele tiden (lager lyder). Hun er veldig sosial av seg og hilser på alle hun går forbi. Går bakover hver gang hun er ivrig... haha! - Det verste den vet? Bli klippet mellom øynene... Da er det best å ta på seg hansker ja Og så lurer jeg bare på en ting: Hva er mest vanlig for Jack Russell terrier å få av antall valper?
Mrs. Morgan Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Ops! Trykket på anonymbruker... Men det er altså MEG!
lilletuss87 Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 - Tispe eller hann? *Hann - Hva heter den? *Tassen - Matt, stri eller langhåret? * Broken (som er mellomting mellom stri og langhåret) - Hvilke farger har den på pelsen? * Brun og Hvit - Favoritthobby: * Leke med kongler. Han bare eeeelsker kongler!! - Typiske egenskaper: * Veldig kosete, ellers er han glad i alt og alle han møter.. Supersosial med alle! - Det verste den vet? * å bli nappet.. Han HATER det, mildt sagt.. Spesielt på rompa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå