Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kun antiage nattkrem, holder det nå som jeg er 27 år?

Eller burde både øyekrem, dagkrem og serum også være antiage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I din alder kan du begynne med produkter som er ment å forebygge linjer/rynker, men antirynkeprodukter bør du ikke bruke ennå.

Skrevet

Hva heter disse da??

Hvis de ikke heter antiage mener jeg ;)

Skrevet

Lurer jeg også på, hva heter det "forebyggende", hvis det ikke heter antiage?

Skrevet

I din alder kan du begynne med produkter som er ment å forebygge linjer/rynker, men antirynkeprodukter bør du ikke bruke ennå.

Er det "farlig" for huden å bruke antiage så tidlig?

Skrevet

Dytter :)

Skrevet

Er det "farlig" for huden å bruke antiage så tidlig?

Det er ikke direkte farlig å bruke dette, men ung hud kan reagere på enkelte ingredienser. Ellers kan man begynne å bruke kremer med hyalironsyre når man er i TS sin alder.

Skrevet

Det virker ikke uansett. Ingen kremer kan nå ned til underhuden, det hvor hudcellene lages.

Skrevet

Det virker ikke uansett. Ingen kremer kan nå ned til underhuden, det hvor hudcellene lages.

Mener du det har bedre effekt å legge små dråper hyalaronsyre i underhuden, er mer effeektivt på sikt?(vet det må gjøres regelmessig, selvfølgelig, men er autorisert, så har det tilgjengelig..)

Hvis du har såpass greie på det der mener jeg, jeg er åpen for kommetarer på det :)

Veldig interessant!

Skrevet

Det du skriver der blir litt feil, siden hyalironsyre ikke trenger den i huden, men virker på cellene på overflaten. Effekten er forbigående. A-retinol trenger ned i huden, i underhuden, og kan virke på rynkene. Huden er gjennomtrengelig for hydrofobe stoffer, altså fettløselig stoffer.

Skrevet

Det kommer jo an på. Er det fine linjer man får pga tørr hud, så hjelper det å tilføre fukt som forebygging. Men du har rett, ingen krem kan fjerne rynker som har oppstått.

Skrevet

Jeg tenkte på å injisere hyalaronsyre. Vil dette ha mer effekt? Det binder jo fuktigheten?

Skrevet

Dersom du har tørr hud og sliter med å finne gode produkter anbefaler jeg deg å dra innom KICKS/Estetique og få prøver på Kanebo! Prøvene er såpass store at men kan teste ut i 10- 14 dager.

Hele rensesystemet, step 1 + 2 og Lotion II (kan kalle den toner)og cellular Performance Emulsion III. Jeg har i tillegg Sensai Silk Moisture Polish Essence (serum). Helt fantastisk! Jeg er på samme alder som deg (blir 28 i mai) og dette er det eneste som gir skikkelige resultater. Emulsionen er for voksen hud men definitivt den av alle 100vis av kremer som har gitt best resultat på meg.

Parfymeriprodukter er blitt veldig svartmalt og kun Decleor, Matis, MD osv er det som er "godkjent" men ingen av disse hjalp meg med tørr hud- den ble faktisk værre av alle nevnte merker.

Kanebo er svindyrt men ByBloom.com har til en billig peng OG dem skriver ned pris og merker med gave uten at du ber om det. Super fornøyd med dem og kan anbefales :-)

Skrevet

Anti-age er jo nettopp for å forebygge!!

Man bør bruke antiage fra 25 år alderen, da huden (og kroppen generelt) begynner å eldes....trist, men sant.

Huden blir slappere både på kropp og i ansikt(dårlig tonus)

:sukk:

Skrevet

Det er ikke direkte farlig å bruke dette, men ung hud kan reagere på enkelte ingredienser. Ellers kan man begynne å bruke kremer med hyalironsyre når man er i TS sin alder.

Hyaluronsyre kan man bruke uansett alder! Hyaluronsyre har vi i huden fra før av, det er dette som "binder fuktighet".

Injeksjoner med restylane er rett og slett hyaluronsyre, får å fylle ut linjer og rynker, og tilføre fukt.

Mange som bruker restylane får en bedre hud, selv etter 3-6 mndr når stoffet er ute av kroppen, nettopp fordi det binder fukt.

Skrevet

Hvor lenge skal slike injeksjoner vare?

Skrevet

Hvor lenge skal slike injeksjoner vare?

ser det står 3-6 mnd, varer det ikke lengre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...