AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Noen som vet om butikker i oslo som selger marc jacobs klokker? Vet at man får kjøpt de på nettet, men vil gjerne gå i butikken og se dne fysisk før jeg kjøper dn, slik at jeg kan se akkurat hvordan den ser ut
-Jiinxs- Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Usakelig og ikke relevant, men gratulerer på med et veldig beskrivende og informativt emnetittel. Edit: Jeg mente at MITT innlegg var usakelig og hadde ikke noe med tråden din å gjøre. Endret 26. februar 2012 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Usakelig og ikke relevant, men gratulerer på med et veldig beskrivende og informativt emnetittel. Hvorfor i all verden var spørsmålet mitt usakelig? Forresten, takk for gratulasjonen
Pene sko... Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Et raskt søk på google gav meg denne butikken i Oslo City: http://www.oslocity.no/ringen-smykker-og-ur Endret 26. februar 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Usakelig og ikke relevant, men gratulerer på med et veldig beskrivende og informativt emnetittel. Edit: Jeg mente at MITT innlegg var usakelig og hadde ikke noe med tråden din å gjøre. Da var det jeg som mistforsto... Sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå