Gå til innhold

Eks..

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Eksen min var inne i salongen denne uken med fruen sin, hvor jeg jobbet. Og fikk vite av kolleger at han smugtittet på meg så snart jeg snudde meg vekk for å arbeide.

Hva betyr dette?

Før jeg oppdaget at han var gjest den dagen, kom jeg til å skryte av håret til en ung jente, som kollegaen min hadde fikset. Og dette viste seg senere for å være dama til eksen min :fnise:

Han fikk naturlig nok sjokk når han oppdaget at jeg var der :gjeiper: Men dette visste ikke dama noe om, så hun spurte kjæresten sin om ikke han kunne klippe håret sitt også.

Hun pekte så etter meg og spurte om ikke denne hyggelige damen (meg), kunne ta han inn som droppinn! :ler2: Og da svarte fyren nervøst: "Øøh, ehm..neeei.. ikke i dag tror jeg..!"

Tror dere han har kommet over meg overhodet? :gjeiper: I såfall synes jeg kjempesynd i den nye kjæresten hans...

Endret av Starlit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er kommet over han!

• Liker 5
Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Klart jeg har;) Var faktisk jeg som dumpet han, så tenkte han fremdeles var snurt. Nå er jeg jo også gått videre og forlovet meg med en bedre mann <3

Endret av Starlit
Skrevet

Om han er kommet over deg veit jeg ikke, men det er uansett en klein situasjon å havne i uansett om han er over deg eller ei:)

Gjest Starlit
Skrevet

Ja, jeg visste nå ikke helt hva jeg skulle si der jeg sto:P Jeg har oversett han over lang tid, så var ekstra ekkelt at han plutselig var inne på "mitt" teritorium..

Tror vertfall han ikke kommer til å klippe seg i den salongen mer *Ler!* Tips for hvordan jeg skal kunne takle fortidens spøkelser på en profesjonell måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...